Srpen 2006

Rally Japan live: Shakedown

31. srpna 2006 v 12:40 | správce 2 |  Aktuálně
Zde jsou časy ze čtvrtečního shakedownu v Japonsku.
1. Marcus Grönholm - Ford Focus WRC 2:25.3 min
2. Chris Atkinson - Subaru Impreza WRC 2:27.1
2. Mikko Hirvonen - Ford Focus WRC 2:27.1
4. Sebastien Loeb - Citroën Xsara WRC 2:27.5
5. Petter Solberg - Subaru Impreza WRC 2:28.3
6. Daniel Sordo - Citroën Xsara WRC 2:29.1
7. Luis Companc - Ford Focus WRC 2:29.9
8. Matthew Wilson - Ford Focus WRC 2:31.6
9. Manfred Stohl - Peugeot 307 WRC 2:31.7
10. Toshi Arai - Subaru Impreza WRC 2:32.1

Aktuálně z Japonska

31. srpna 2006 v 12:37 | správce 2 |  Aktuálně
Velmi vydatný déšť doprovázel všechny posádky v průběhu tréninkových jízd na nadcházející Rally Japan. Posádky se poté shodly, že je čeká velmi náročný víkend. Trať je podle nich značně podmáčená a i kdyby přestalo pršet, nedá se očekávat, že by stihla do pátečního startu vyschnout.
"Podmínky v průběhu tréninků byly opravdu velmi náročné," přiznal Loeb. "Měnila s přilnavost a to doslova v každé zatáčce. Bude těžké udržet vůz tři dny na trati. Již při tréninku jsem nechápal, jak je možné, že někde se mi auto svezlo hodně, aniž bych to čekal a jinde, kde jsem předpokládal, že půjde mimo stopu, drželo," doplnil Francouz.
M.Grönholm s ním souhlasil. "Je těžké odhadnout, kde to bude klouzat. Pokud vyjedete ze stopy, jste mimo trať. Bude to náročné a klouzavé. Denní světlo pod hustými stromy ani nejde vidět, takže nás čekají obtížné tři dny."
Zřejmě nejsložitější bude situace ohledně volby pneumatik. V některých případech se musí volit i čtyři hodiny před startem a do té doby se počasí může změnit i několikrát. Určitě nás čeká velmi zajímavá rally, kde nebude o ničem rozhodnuto až do poslední RZ.

Sordó nejen dvojkou na Kypru, ale až do konce sezóny

31. srpna 2006 v 12:34 | správce 2
Nedávno jsme vás informovali o tom, že Dani Sordó bude týmovou dvojkou i na Kyperské rally a také v Japonsku. Teď je ale jinak...
Šéf týmu Kronos Marc Van Dalen však řekl, že Pons nebyl týmem ´vyhozen´. "Prozatím to vypadá tak, že Xavier pojede Kyperskou a Tureckou rally. Tým se také rozhoduje mezi Australskou a Novozélandskou rally, což by byla náhrada za Japonsko. Vypadá to tak, že nakonec pojede obě, což by bylo vůbec nejlepší řešení," řekl Van Dalen.
Jediné potvrzené tak zatím zůstává, že Dani Sordó dostal před Ponsem na zbývajících šest soutěží důvěru a bude plnit roli dvojky Kronosu. Citroën v tomto rozhodnutí utvrdil především výkon Sordá z Finska, kde se až do havárie držel na vynikající páté pozici.
Navíc Sordó otevřeně prohlašuje, že se mu s letošní Xsarou WRC bez aktivních diferenciálů jede lépe, než s loňským modelem. "Mně je jedno, zda jsou diferenciály aktivní nebo ne. Na trati to nepoznám. Nijak mě to neomezuje. Spíš si troufám říci, že je to pro mě výhodnější," dodal mladý Španěl.
Už příští víkend budou také oznámeny plány Citroënu Sport na rok 2007. Jasnou jedničkou bude Sébastien Loeb a v Monte Carlu usedne do Citroënu C4 WRC. Dvojkou by měl být dle dosavadních informací Dani Sordó. Definitivní potvrzení přijde již velmi brzy.

Subaru WRT bude zkoušet BFGoodrich

30. srpna 2006 v 14:54 | správce 2
Tovární tým Subaru WRT byl jediným zástupcem v početném poli seriálu MS, který ještě v letošním používá pneumatiky značky Pirelli. Poněvadž se ale společnost Pirelli rozhodla z MS na konci roku 2006 odejít, musí se také Subaru začít spoléhat na pneumatiky BF Goodrich.
První testy přímo s Imprezou WRC by měly proběhnout již v polovině října. Ředitel programu BF Goodrich Aime Chatard doplnil, že společnost je připravena zásobovat svými výrobky všechny týmy a všem také bude dodávat stejně kvalitní pneumatiky, na nichž mohou vítězit. Subaru bude mít tedy naprosto stejné podmínky, jako například Citroën či Ford.
Chatard se ještě jednou vrátil k odchodu Pirelli z MS. "Jsem smutný z toho, že Pirelli odchází po tak dlouhém působení v mistrovství světa. BFGoodrich je ale připravena zásobovat pneumatikami všechny týmy, které o to budou mít zájem. Kromě toho se také dobře připravíme a necháme si udělat zprávu o tom, jaký dopad budou mít nová pravidla FIA na oblast pneumatik. Jedině tak můžeme být nejlépe připraveni na další náročnou sezónu," prohlásil tehdy Chatard.
A kdy tedy začnou testy s týmem Subaru WRT? "Nejdříve to bude v polovině října. Musíme také ještě počkat na konečné rozhodnutí Světové motoristické federace FIA. Je potřeba ještě upřesnit některé drobnosti ohledně pneumatik," dodal na závěr Chatard.

Celkové průběžné pořadí jezdců po Barumce

30. srpna 2006 v 14:50 | správce 2 |  Ostatní info
V "Tabulkách" je zaktualizované průběžné pořadí jezdců po Barumce - celkové.

Subaru Impreza STI

30. srpna 2006 v 14:34 | správce 2
Prodej
Subaru Impreza STI
Prodám své Subaru Impreza, model 2004, v úpravě pro skupinu N, v plné výbavě pro rally, šestistupňová bezsynchronní převodovka Kaps (stálý převod 3.9), vpředu a vzadu lamelové špéry, elektronická mezináprava s programovatelnou řídící jednotkou včetně kabelu a software, řídící jednotka motoru Motec 800, dvoustupňové ALS, strmé řízení, japonské vačky, turbo, svody, atd. Spolehlivý vůz (letos dokončil Korsickou rally na 4. místě v N4).

Cena 990.000,- Kč dle výbavy a rezervních dílů.

Ludvík Otto.
Telefon: 608 027 947 E-mail: ludvik.otto@seznam.cz

Suzuki Swift 1.3 GTi

30. srpna 2006 v 14:32 | správce 2
Prodej
Suzuki Swift 1.3 GTi
V listopadu 06 prodám Suzuki Swift 1.3 GTi.

Poslední model (r. v. 1995), postaveno podzim 04, 1. majitel. Motor i karoserie ve výborném stavu, převodovka po repasi (2006), nové silenbloky (2006), tlumiče HP r. v. 2004 (kontrola 2006), řídící jednotka rally, baterie (5/06). Brzdové kotouče 06. Dvě sady disků a gum Michaelin. Sportovní průkaz - 06 pro MČR (2007 možnost startu v MČR ve třídě S nebo v PČRR). Nyní 1. místo v celkové klasifikaci MČR ve sprintrally. Historii, fotky a video
tohoto vozu naleznete na www.motorteam.net

Cena: 120.000,- Kč

Prodám Suzuki Swift 1.3 GTi s SPZ, najížděcí a tréninkový vůz, zánovní motor, nezkorodovaný.

Disky: 15" - 4 ks, originál GTI 14" lehké 8 ks, 13" lehké - 6ks.
Telefon: 603233473 E-mail: karel@pohner.cz

Markko Märtin se vrací do rally !!!

29. srpna 2006 v 17:53 | správce 2 |  Ostatní info
Před několika týdny se objevila zpráva, že Markko Märtin odešel z dánského okruhového mistrovství, poněvadž jej tato disciplína příliš nenadchla. Oficiální důvod však zněl, že Estonec nemá čas na řádnou přípravu, a tak v týmu Hartmann Honda Racing skončil.
Navíc byl příliš zaneprázdněn také řízením svého týmu Subaru EOS Team, jež provozuje v Estonsku. Již za měsíc by se měl představit na rally v Irsku ve voze Subaru Impreza WRC.
Jedná se o soutěž Murphy Construction Cork ´20´ International Rally, jenž je poslední asfaltovou rally Pirelli Irish Tarmac Championship.
Markko Märtin zatím svoji účast v rally nepotvrdil, ale irská média to berou již jako hotovou věc. Jestli to pro Märtina znamená také postupný návrat do seriálu MS, se uvidí v příštím roce. Já bych byl první člověk, který by to podpořil, protože Markko je u mě jezdec číslo JEDNA!

Ford si do zbývajících podniků velmi věří

29. srpna 2006 v 11:06 | správce 2
Zběsilý začátek druhé půlky sezony MS v automobilových soutěžích 2006 pokračuje o tomto víkendu v zemi vycházejícího slunce. Tým Ford míří na nejmladší podnik v kalendáři, jenž se pojede jako součást MS teprve potřetí.
Japonská rally (31. srpna - 3. září) nabízí týmu perfektní příležitost udržet se ve správném tempu, jež přineslo během posledních tří soutěží dvě vítězství.
Finský triumf posádky Marcus Gronholm a Timo Rautiainen s Focusem RS WRC byl pro tým v této sezoně již čtvrtý. Po desátém kole šampionátu a se zbývajícími šesti soutěžemi do jeho konce, zažívá Ford nejúspěšnější sezonu od roku 1993.
Základnou Japonské rally je město Obihiro, 900 kilometrů severně od Tokia, na nejsevernějším ostrově Hokkaido. Šotolinové tratě jsou situovány do hor na sever od města a vedou hustými lesy. Většina cest je úzká a často jsou celé úseky ukryty pod stromy, přes něž neproniknou sluneční paprsky. Zůstávají proto stále mokré.
Počasí na ostrově Hokkaido bývá na začátku září většinou deštivé. Také předpověď pro tento víkend slibuje srážky, nehovoří však o nebezpečí tajfunů, jenž jsou v Japonsku v srpnu a září častým jevem.
Obě posádky týmu Ford na obou předchozích ročnících soutěže startovaly. Marcus Gronholm, kterému patří druhá příčka v šampionátu jezdců, tu loni vyhrál a v roce 2004 byl čtvrtý.
"Před zbývajícími šesti šotolinovými soutěžemi jsem pěkně vyburcovaný," říká osmatřicetiletý Fin. "Do každé z nich budu startovat s vírou ve vítězství. Ve Finsku jsem neměl s autem absolutně žádné problémy a to je opravdu povzbudivé. Pokud má jezdec k dispozici spolehlivé auto, odráží se to na jeho sebedůvěře a celkovém přístupu k soutěži."
"Tratě v Japonsku jsou většinou úzké, ale pořád rychlé. Nemáte příliš prostoru pro hledání vlastní stopy. Připomínají mi místy Británii a některé z nich Finsko, ovšem bez horizontů a skoků. Když budu moci jet tak rychle jako ve Finsku, budu opravdu nadšený! Při výjezdu ze zatáček musí být člověk opatrný. Příkopy jsou blízko cest a jsou obvykle zarostlé, takže nejsou moc vidět. Některé z nich jsou dost hluboké a když o nich nevíte, můžete v nich auto snadno nechat," dodává.
Pro Mikko Hirvonena bude Japonsko již PADESÁTOU soutěží MS v rally. "Kdybych měl z těch devětačtyřiceti podniků nějaké vypíchnout, bylo by to určitě loňské Španělsko, kde jsem dojel s privátním Focusem WRC třetí. Tím druhým velkým momentem by určitě bylo Finsko před dvěma týdny, které pro mě hodně znamenalo," říká.
"Japonsko mám vcelku rád. Dá se říci, že Finsko bylo před ním dobrým shakedownem, protože tratě v obou zemích jsou rychlé a já už jsem na té správné úrovni. Mimo Evropu nesmíme testovat, ale rychlostní zkoušky se od těch finských příliš neliší a tak i nastavení auta zůstává téměř stejné."
"Charakteristickým rysem jsou úzké tratě, ale ty se mění. Už loni, kdy to byl teprve druhý ročník, byly zase o něco širší. Jezdci si dodávali kuráže a zkracovali si zatáčky, čímž se jejich charakter mění a stále více se otevírají," dodává Hirvonen.

Aktuálně z Fordu WRT před Rally Japan

29. srpna 2006 v 11:06 | správce 2 |  Aktuálně
Tým Ford použije pneumatiky BFGoodrich g-Force s nízkým opotřebením a podle pravidel mohl vybrat pouze jeden vzorek. Ten je relativně kompaktní, aby zajistil maximální styčnou plochu s podkladem a maximální přilnavost a trakci. Drážky mohou být ručně prořezány pro případ zablácených tratí. Pneumatiky budou k dispozici v provedení s měkkou, střední a tvrdou směsí.
Piloti týmu Ford mají v souvislosti se soutěží nabitý program. Ještě před příletem do Obihira se Gronholm s Hirvonenem zastavili v Tokiu-Yokohamě, kde v sobotu proběhlo setkání s médii. Po skončení Japonské rally se Grönholm vydá směrem domů přes Tchajvan, kde na zdejším mezinárodním okruhu předvede novinářům a zákazníkům Focus ST a další modely značky.
Teamem M-Sport provozovaný Stobart-VK Rally Team přihlásil do soutěže dva Focusy RS WRC specifikace 2006. Pojedou s nimi Britové Matthew Wilson - Michael Orr a Argentinci Luis Perez Companc a Jose Maria Volta. Je to vůbec poprvé, kdy byl nejnovější Focus RS WRC zpřístupněn soukromému týmu. Irové Gareth MacHale a Paul Nagle se posadí do kokpitu soukromého Focusu RS specifikace 2004.

Kolik bylo na Barumce novinářů?

29. srpna 2006 v 10:52 | správce 2 |  Ostatní info
XXXVI. ročník Barum rally Zlín 2006 přilákal rekordní zájem pracovníků médií. Celkem se v tiskovém středisku 36. ročníku zlínské rally akreditovalo 174 novinářů ze třinácti států - Česká republika, Slovensko, Polsko, Španělsko, Bulharsko, Rakousko, Itálie, Čína, Estonsko, Litva, Rumunsko, Maďarsko a Německo.
Počet akreditací
tisk: 27
foto: 65
tv/video: 75
rozhlas: 7
Nejvýznamnější sdělovací prostředky:
TISK
Česká tisková kancelář, Mladá fronta DNES, Právo, Deník Sport, Nedělní Sport, Deníky Bohemia, Zlínský deník, Barum otisk, Svět motorů, Rally, Auto.impuls.cz, rallyfun.sk (SK), www.motorline.cc (A), signum24.pl, rallypl.com, Rajdy Malopolska (PL), atd.
FOTO
Česká tisková kancelář, Mladá fronta DNES, Právo, Rally, Autosport@tuning, Autosport.cz, Svět motorů, Rallyejournal.cz, Auto Tip, Barum Otisk, Motorevue, OFF ROAD Magazín, Fotorallye, Automoto, Motorevue, Sportfoto, Gazeta Wojewódzka, WRC Magazyn Rajdowy (PL), Odyssey Magazine (BG), Motor 16, El Mundo, Autopista, Todo rallyes (EST), Tutto rally (I), Xiamen Media Group China, Xiamen Daily, Auto Observer, China Auto News (CHN), Auto Bild Estonia (EST), Autoshow, Pneu Press (ROM), Gumipiac, Autóteszt (H), Rally Magazin (D), Auto motor und sport (SK).
TV/VIDEO
Česká televize, Autosalon TV Prima, TV Wide, TV Emurfilm, TV Motor Tip, Mediasport, JNK studio, TV Zlínsko, TV Praha, RallyAction (B), 50 km/h Wiadomosci M., Televizja Polska TVP3, Go!! Foto - Video (PL), TV Program Ekipazas (LIT) atd.
ROZHLAS
Radio Kiss Publikum, Radio Zlín, Rock Max

Stovky fotografií...

28. srpna 2006 v 20:33 | správce 2 |  Ostatní info
Právě jsem zaktualizoval výběr fotografií z Barumky a Finska. Více v sekci "Fotogalerie".

Kresta potřetí vítězem

28. srpna 2006 v 16:30 | správce 2
Absolutním vítězem letošní Barum Rally se stal již potřetí v kariéře Roman Kresta. Při svém premiérovém startu s produkčním vozem nenechal nikoho na pochybách, že patří mezi nejlepší soutěžní jezdce současnosti. Z celkového počtu patnácti rychlostních zkoušek obsadil sedmkrát první místo a zvítězil jízdou start - cíl.
Roman Kresta řekl: "Nejen včerejší etapa, ale celá soutěž byla nesmírně náročná. Jel jsem poprvé s produkčním vozem a popravdě řečeno jsem ani nečekal, že nám to půjde tak snadno. Enko mě mile překvapilo, sériové brzdy jsou trochu limitující, ale jinak vše fungovalo opravdu skvěle. Úvodní včerejší zkoušku jsem zajel ještě naplno, potom jsem si víceméně hlídal první místo. Před závěrečnými rychlostními zkouškami se přehnala průtrž mračen, ale o výsledku už bylo v podstatě rozhodnuto. Jsem opravdu rád, že to takhle vyšlo a děkuji celému Tescoma rally teamu za skvěle odvedenou práci."
Petr Gross: "Včera jsem poprvé absolutně zvítězil na Barumce. Moc mě těší, že právě s Romanem. Po nezdaru v posledním závodě britského šampionátu je to příjemná satisfakce."
Výkonný ředitel společnosti TESCOMA - Ing. Petr Chytka dodává: "Společnost Tescoma si váží spojení svého jména právě s Romanem Krestou. Naplnilo se naše přesvědčení, že Roman je opravdu nejlepší. Dnešním vítězstvím to jednoznačně potvrdil. Za společnost Tescoma upřímně děkuji všem dalším partnerům, mechanikům týmu a zejména agentuře BPA, s kterou jsme celý projekt připravili. Naše společnost dostojí svému závazku a předloží Romanu Krestovi návrh spolupráce na další dva až tři ročníky Barum rally."

Subaru WRT testovalo na Sardinii

28. srpna 2006 v 16:25 | správce 2
Norský jezdec Petter Solberg se společně s Chrisem Atkinsonem vydali ihned po skončení Finské rally na čtyřdenní test na Sardinii. Tam si znovu vyzkoušeli vše na Impreze WRC a snažili se najít co nejlepší nastavení na nadcházející Japonskou rally.
Chris Atkinson se zkoušek účastnil spíše jako divák, protože téměř celé čtyři dny jezdil pouze Petter Solberg.
"Zkoušeli jsme různé pneumatiky a také jsme si zkoušeli různá nastavení pro Japonskou rally. Určitě se to ale bude muset doladit na shakedownu. Velmi se tam těším, jelikož se mi v Japonsku vždy velmi dařilo," řekl k testu Nor.
Oba pak odletěli do Japonska 26. srpna 2006 a dnes 28. srpna se představí na tiskové konferenci týmu Subaru.

Petter Solberg má před sebou asi poslední výzvu tohoto roku - Japonskou rallye

28. srpna 2006 v 16:22 | správce 2
Po dvou nepovedených soutěžích v Německu a ve Finsku se tovární tým Subaru WRT přesune do Japonska, kde se v Imprezách WRC představí hned tři piloti. Jedničkou bude Petter Solberg, dvojkou Chris Atknson a trojkou pak Toshihiro Arai, jenž přesedlá s produkční Imprezy do speciálu WRC.
Petter Solberg se tento rok v Japonsku představí již potřetí. V roce 2004 vyhrál a loni musel smolně odstoupit v předposledním testu z prvního místa poté, co najel na kámen a šel přímo do protějších stromů. "Japonská rally se mi velice líbí. Letos ale nechci nic předpovídat. Jedno je ale jisté - musíme dosáhnout dobrého výsledku. Ideální by bylo, kdybychom dojeli na stupních vítězů. Pokud bude vše fungovat, pak je to reálné. Prostě musím dobře zajet. Zaslouží si to nejen tým, ale především fanoušci, kteří mě podporují," prohlásil Solberg.
Chris Atkinson dosáhl v Japonsku velmi dobrých výsledků. V roce 2004 vyhrál Super 1600 a v roce 2005 dojel s Imprezou WRC třetí. "Japonská rally je pro Subaru domácí soutěží. Vloni jsem tam dosáhl svého nejlepšího výsledku, takže doufám, že letos tomu bude stejně tak. Udělali jsme určitý pokrok a myslím, že máme na to, abychom bojovali o příčky nejvyšší. Musíme uspět, protože Subaru to velmi potřebuje," řekl rezolutně Australan.
Toshihiro Arai jel domácí soutěž již třikrát. Také on dosáhl v Japonsku famózních výsledků. Ze tří účastí s vozem skupiny N vždy vyhrál. "Jsem nadšený z toho, že pojedu Japonskou rally s vozem Subaru Impreza WRC. Tým dobře znám. Někteří se jen posunuli na vyšší posty od doby, co jsem tam jel naposledy. Ve speciálu WRC pojedu poprvé od roku 2001, takže pojedu určitě pod značným tlakem. Rád bych skončil v TOP5, ale nereálné nejsou ani stupně vítězů," dodal na závěr sebevědomě Japonec.
Jen jim ukaž, jak se jezdí...

V Japonsku pojedou ČTYŘI FORDY FOCUS WRC06

28. srpna 2006 v 16:17 | správce 2
Druhý tým továrního týmu Ford WRT, Stobart VK, ve kterém se ještě ve Finsku nasazovaly starší vozy Ford Focus WRC 05, má od Japonské rallye k dispozici pro své piloty nejnovější zbraň britské společnosti M-Sport, tedy Ford Focus WRC 06.
Japonsku se v nových speciálech představí jezdci Matthew Wilson a Luis Perez Companc. Oba se již na premiéru velmi těší, i když ani jeden ještě v Japonsku nikdy v minulosti nestartoval.
Matthew Wilson: "V Japonsku jsem ještě nejel a navíc pojedu s novým vozem, takže mě čeká opravdu zajímavý víkend. Můj spolujezdec Michael Orr již v Japonsku startoval. Budu se tudíž spoléhat především na něj. Už se velmi těším na svezení v novém voze, protože to je v letošním roce jedna z největších změn. Ve Finsku jsem skončil desátý, což je skvělý výsledek. Pro mě je ale podstatné získat další zkušenosti do budoucna."
Luis Perez Companc: "Nikdy v minulosti jsem v Japonsku nestartoval. Pojedu s novým Focusem WRC 06 a navíc na neznámé trati. Všichni mi říkali, že se jede po úzké cestě a měkké šotolině. Není místo pro chybu, jinak jste mimo trať. Bude to opravdu náročné. Ani nevím, co přesně od toho mohu očekávat."
Ředitel týmu Ford WRT, Wilson: "Japonská rally bude pro Matthewa velmi náročná soutěž, protože tam ještě nikdy nejel a navíc usedne do nového Focusu WRC 06. Musí tedy získat poznatky nejen o Japonské rally, ale také o novém speciálu. Už ve Finsku se Matthew v novém voze svezl, takže aspoň ví, o čem to je. Jeho úkolem bude znovu získávat zkušenosti."

Meeke jezdil v Xsaře WRC

28. srpna 2006 v 16:14 | správce 2
V předchozích dnech se znova do Citroënu Xsara WRC posadil Kris Meeke, jenž pomáhal s přípravou Sébastiena Loeba a Daniho Sordá na nadcházející Japonskou, Kyperskou i Tureckou rallye.
Britský mladík tak znovu dostal příležitost, zúčastnit se zkoušek Xsary WRC, i když jeho prioritou v letošním roce je účast v seriálu JWRC s vozem Citroën C2 Super 1600.
"Jen velmi málo lidí mělo možnost usednout a svézt se v Xsaře WRC, takže je to pro mě velká pocta," řekl na úvod Meeke. "Za posledních dvanáct měsíců jsem se toho od týmu Citroën Sport hodně naučil a jsem šťastný, že se mohu účastnit také testů Xsary WRC."
Kris Meeke testoval Xsaru WRC v blízkosti Almerie, což je na jihu Španělska. Příprava byla zaměřena kromě jiného také na Kyperskou a Tureckou rally. Meeke vůz pilotoval po Sébastienu Loebovi, jenž zkoušel Xsaru WRC hned první den.

BARUM RALLYE ZLÍN 2006 - konečná podoba

27. srpna 2006 v 16:25 | správce 2 |  Aktuálně
Letošní ročník ovládl bezkonkurenčně Roman Kresta s Lancerem EVO IX v barvách Tescomy, až minutu a půl za ním dokončil Václav Pech se stejným vozem, jenž měl problémy s turbem a navíc dostal desetivteřinovou penalizaci za pozdní příjezd do časovky.
Třetí místo obsadil překvapivě cizinec s dvoukolkou Peugeot 206 S1600 Bryan Bouffier, čtvrtý zakončil zlínské dobrodružství Míra Jandík s Lancerem EVO VII a minutu za ním na pátém místě dojel Martin Prokop s C2.
Prvenství ve skupině N dotáhl do vítězného konce Jarda Tarabus s Civicem VTi. Druhý Smékal s Civicem TypeR a třetí Rada s Alfou Romeo 147.
Skupinu A vyhrál tedy Bryan Bouffier s 206, druhý Prokop (C2 S1600) a třetí Enrique García s dalším Peugeotem 206 S1600. Čtvrtý dojel Odložilík.

BARUM RALLYE ZLÍN 2006 - živě RZ 5 - 9

26. srpna 2006 v 19:31 | správce 2 |  Aktuálně
Pátou, šestou, osmou a dnešní poslední, devátou zkoušku vyhrál Václav Pech a stáhl tak Krestův náskok na 1:12.8
Skupinu A vede Bryan Bouffier, jenž přeskočil Martina Prokopa (teď je třetí) a má na druhého Enrica García s 206 S1600 nyní náskok přes jednu minutu.
Skupinu N vede Jaromír Tarabus s Hondou Civic VTi - druhý Smékal postrádá skoro DVĚ minuty...

BARUM RALLYE ZLÍN 2006 - živě RZ 1 - 4

26. srpna 2006 v 13:21 | správce 2 |  Aktuálně
Všechny čtyři RZ vyhrál zatím Roman Kresta s Lancerem EVO IX.
Celkově má náskok na druhého Martina Prokopa s C2 S1600 skoro minutu, protože do třetí RZ druhý Václav Pech s dalším EVO IX měl právě na RZ 4 Troják zatím nezjištěný defekt.Pech spadl na celkové páté místo se ztrátou 1:06.8 na Krestu. Na čtvrtého Barvíka ztrácí 1,2 vteřiny.
Třídu A5 vede po třech RZ Antonín Novák s Felicií Kit Car, druhý je Lukáš Veselý s totožným vozem se ztrátou 19,6 vteřiny na Nováka, poněvadž Robert Achs opět dodržel tradici a odstoupil (tentokráte z technických důvodů).
Třídě A6 vévodí jasně Martin Prokop s mistrovskou C2. 9,1 sekundy je za ním Bryan Bouffier s Peugeotem 206 S1600. David Tomek se Škodou Felicií Kit Car je celkově sedmnáctý se ztrátou 3,4 vteřiny na šestnáctého Pilku.