Subaru WRT: Kdyby...

20. září 2006 v 14:43 | správce 2
Japonský tým Subaru WRT sice měl na Sardinii šestidenní test, při kterém se všichni snažili nalézt problém s brzdami, jenž trápili Solberga v Japonsku, ale i podle ředitele týmu Subaru Paula Howartha se to nepovedlo na sto procent.
"V Japonsku nás zlobily brzdové destičky. Pedál se pak zdál příliš tvrdý. Zkusili jsme tedy destičky vyměnit za jiné, od dalšího dodavatele," řekl na úvod Howarth. "To ale mělo za následek další dva problémy. Také proto se Chris v Japonsku tolik zdržel v servisu."
"Pak měl totiž Petter problém s brzdami i v neděli. Špatně se tam destičky vložily a začala se mu vařit brzdová kapalina. Pak prošlápl pedál až nadoraz a tím pádem mu praskly oba přední kotouče."
Je ale záhadou, že Impreza WRC06 fungovala v sobotní etapě Japonské rally velmi dobře, aby se v neděli potíže s brzdami i ovladatelností vrátily. "Řekl bych, že je to těmi změnami. Když se změní jen jedna věc, tak potom si vyžádá změnu na dalších komponentech, které s danou novinkou dokonale nespolupracují. Možná to bylo i změnami v nastavení, které jezdci provedli. Může to být ale dalších dvacet příčin..."
"Kdyby to byl problém s transmisemi, tak ho musíme vyřešit hned, protože v Turecku pojedeme s tím samým vozem, ale brzdy jsou složitější. Snad už se problém nevrátí. Bylo by nemilé, kdyby nás trápily potíže na Kypru, protože pak by to bylo stejné i Turecku," dodal na závěr ředitel továrního týmu 555 Subaru WRT Paul Howarth.
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama