Prosinec 2006

Rally Pačejov 2006 v barvách LSM Rallyteamu

31. prosince 2006 v 20:58 | správce 2 |  Videa LSM
  • 56,5 MB
  • MPEG-2 (720x576)
  • 2 min 42 sek
  • autor: Martin Liška
POZOR:
Pokud máte nainstalovaný nějaký Download Manager, tak si vypněte automatické stahování souborů s koncovkou .MPG, poněvadž jinak se bude manager pokoušet stahovat přímo - a to nelze, protože toto video je nahráno na webu Rapidshare.com a tam se kliknutím na "Stahuj" přesměrujete.

Rally Monte Carlo 2007

28. prosince 2006 v 21:53 | Webmaster |  Mistrovství světa
Tak po krátké vánoční pauze se zase začíná závodit, a hned je tu několik novinek. Na rally Monte Carlo 2007 která se jede 19. - 21. ledna se představí Sebastian Loeb s novou C4, takže si myslím, že se máme skutečne na co těšit. Jak již je ve zvyku, zde máte odkazy na potřebné informace.

Rozšíření našich stránek

28. prosince 2006 v 20:57 | Webmaster |  Ostatní info
Od 1.1.2007 jsou v provozu naše stránky v anglické verzi. Naleznete je na adrese www.rallyteam-en.blog.cz .
From 1.1.2007 function ours pages in English version. Find them to a address www.rallyteam-en.blog.cz .

Nový rok je za dveřmi...

23. prosince 2006 v 12:46 | TEAM |  Ostatní info
LSM RALLYTEAM 2004 vám přeje krásné prožití Vánoc a vydařeného Silvestra.
Děkujeme všem fanouškům a těm, kteří se v této sezóně podíleli na bezproblémovém fungovámí celého týmu.
V Novém roce přejeme mnoho úspěchů a nových nápadů.

Stohl pojede po roce opět s Xsarou WRC

16. prosince 2006 v 14:06 | správce 2 |  Aktuálně
Rakouské překvapení letošní sezóny Manfred Stohl a mladý švédský pilot Daniel Carlsson se dohodli se záložním týmem Citroënu, belgickým Kronosem, na startech v nadcházejícím ročníku mistrovství světa v barvách OMV Kronos Citroën World Rally Teamu.
Čtyřiatřicetiletá největší současná rakouská soutěžácká hvězda se společně s Ilkou Minor zúčastní všech šestnácti podniků mistrovství světa. "Fakt, že opět pojedu všech šestnáct soutěží mistrovství světa zní jako sen. Navíc pojedu v týmu mistra světa. S Kronosem se znám již z roku 2005, kdy jsem s nimi dosáhl své první stupně vítězů v mistrovství světa. Tým pracuje perfektně a výhodou je i úzká spolupráce s Citroënem Sport. Díky těmto faktům máme na to obhájit či vylepšit své letošní pozice," prozradil Manfred Stohl.
Stohlovým týmovým kolegou bude Daniel Carlsson, jemuž se nepodařilo získat místo u týmu Mitsubishi. Třicetiletý Švéd by se měl představit na šesti soutěžích mistrovství světa - ve Švédsku, Norsku, Portugalsku, Itálii, Řecku a Finsku. "Je to vynikající pocit být členem týmu OMV Kronos Citroën World Rally Team. Jsem si jistý, že Citroën Xsara WRC je nejlepší soutěžní auto na světě. Společně s Manfredem se známe již delší dobu a na spolupráci s ním se hodně těsím," řekl Daniel Carlsson.

Henning Solberg pojede s Fordem Focus WRC´06

16. prosince 2006 v 14:03 | správce 2 |  Aktuálně
Je to neuvěřitelné, ale je to tak. Před několika dny vznikl nový tým Luize Pereze Companca, který bude příští rok využívat služeb špičkového Fordu Focus WRC´06. Nyní také Henning Solberg prozradil, že jeho další působení v MS rally bude se stejným vozem...
Henning Solberg na včerejší tiskové konferenci v hlavním městě Norska oficiálně potvrdil, že se v rámci druhého týmu Fordu dle pravidel manufacturer 2 zúčastní společně s Cato Menkerudem všech soutěží mistrovství světa v roce 2007.
Oba se představí ve Fordu Focus WRC 06, jenž bude oděn do oranžových barev norského prodejce elektroniky Expert, který podepsal s Henningem kontrakt na další dvě sezóny.
"Jsem rád, že budeme moci opět spolupracovat s Henningem i Catem. Od naší společné spolupráce v roce 2005 se posunul hodně daleko, až ke stupňům vítězů," prozradil šéf továrního týmu a zároveň M-Sportu Malcolm Wilson.
Přesný název týmu ani Solbergův týmový kolega zatím oficiálně oznámeni nebyli, už zítra však budou oznámeni na FIA, protože dnešním dnem končí uzávěrka přihlášek na úvodní podnik nadcházející sezóny, Rallye Monte Carlo.

Mitsubishi se vrací do WRC již příští rok - jednička týmu bude TONI GARDEMEISTER !!!

14. prosince 2006 v 15:43 | správce 2 |  Aktuálně
Japonská automobilka Mitsubishi oznámila svůj návrat do kolotoče MS prostřednictvím svého týmu Mitsubishi Motors Motor Sports. V rámci zařazení do kategorie manufacturer 2 bychom měli vidět Lancery WRC na dvanácti podnicích MS!
Tým Mitsubishi ukončil své vystupování ve světovém šampionátu těsně před začátkem letošní sezóny. Během roku se v Lancerech WRC ukázalo několik pilotů a dokázali, že tento speciál rozhodně nepatří do starého železa a je konkurenceschopný. I proto padlo rozhodnutí na návrat automobilky se třemi diamanty ve znaku na světovou scénu.
Rozhodně zajímavé je složení jezdeckého obsazení týmu. Na postu jedničky by měl působit finský jezdec Toni Gardemeister, jenž v letošní sezóně úspěšně startoval s privátními vozy Peugeot 307 WRC a Citroën Xsara WRC. Mnohem překvapivější je jméno druhého jezdce, stává se jím totiž Khalid Al Qassimi.
Zařazení saudskoarabského jezdce má samozřejmě hlavně ekonomický přínos, dosavadní Al Qassimiho výsledky neoplývají zázračnými údaji. Zatím největším úspěchem je vítězství v šampionátu středního východu v roce 2004.
V úvahu také připadají starty Daniela Carlssona, za kterým stojí švédský importér Mitsubishi a oba již deklarovali dostatek finančních prostředků na několik soutěží MS.
Prvním podnikem, na kterém se soutěžní tým představí, bude již lednové Rallye Monte Carlo! Poté se objeví ještě na všech zbývajících jedenácti podnicích. Tím padá plánovaný start Gardemeistera za Perezův tým u Fordu, místo něj by se v okolí monackého knížectví měl ve Focusu WRC objevit další finský pilot Kosti Katajamäki.
Máme se na co těšit...

Týmy WRT testují

14. prosince 2006 v 15:38 | správce 2
I přestože sezóna 2006 už skončila, u mnoha továrních týmů je právě nyní ten správný čas, aby se naplno rozjely testy a zkoušky na úvodní soutěž seriálu MS Rallye Monte Carlo.
V tomto roce se z triumfu radoval Marcus Grönholm a druhý skončil Sébastien Loeb. Tým Ford tak již testuje Focus WRC 06 na zasněženém asfaltu a doufá, že znovu bude triumfovat. Do speciálu usedl při testech v minulém týdnu Mikko Hirvonen.
"Jsem rád, že jsem měl možnost testovat a vyzkoušet si vůz před Rallye Monte Carlo. Hledal jsem dobré nastavení a myslím, že jsem ho našel," řekl spokojeně finský mladík, který by chtěl v následující sezóně konečně vystoupit ze stínu Marcuse Grönholma.
Naopak v Citroënu připravují pro rok 2007 úplně nový vůz, jež ovšem ještě zdaleka není doladěn do optimální kondice, a tak čeká Sébastiena Loeba ještě hodně práce.
"Ještě nejsme zdaleka hotoví tak, jak bychom chtěli. I já mám ještě nějaké rezervy, ale jinak už mě rameno nebolí. Do Monte Carla ale budeme na sto procent připraveni," dodal na závěr Loeb.

Testování Loeba s C4 WRC

12. prosince 2006 v 17:09 | správce 2 |  Ostatní info
Video z testování Sebastiena Loeba s Citroënem C4 WRC, jenž bude nasazen už příští rok v Monte Carlu, můžete stahnout na spřátelené stránce www.rallyvidea.blog.cz .

Už jste viděli Mitsubishi Lancer EVO X?

12. prosince 2006 v 17:06 | správce 2 |  Aktuálně
Na Detroit Auto Show se představil v premiéře fanouškům značky Mitsubishi nový vůz, jež brzy začne brázdit cesty ve Spojených státech a zřejmě se stane také předlohou pro nový speciál WRC nebo Super 2000 této japonské automobilky.
Mitsubishi počítá s návratem do seriálu mistrovství světa v letech 2008 nebo 2009 a právě základ Evo X by mu měl sloužit k tomu, aby na něm postavil svou novou zbraň pro seriál MS.
Stejně tak nezahálí ani automobilka Škoda, která představila studii nové Fabie a právě z tohoto vozu vznikne speciál Super 2000, se kterým se chce Škoda Motorsport představit v seriálu mistrovství světa již v roce 2008. K oficiálnímu představení dojde až v březnu 2007 na Motorshow v Genevě.

Že by se Duval stal druhým pilotem týmu Suzuki WRT?

11. prosince 2006 v 16:05 | správce 2 |  Aktuálně
V minulém týdnu jsme vás informovali o tom, že Francois Duval má dvě velmi seriózní nabídky, jenž nyní zvažuje. Kromě toho má také stále otevřeny dveře ke spolupráci s týmem First Motorsport, kde startoval v letošním roce s Fabií WRC.
Nabídky se týkají týmů Suzuki a Mitsubishi. Pokud by mladý Belgičan na některou z nich kývnul, nemusel by se bát toho, že by musel za své starty platit. Byl by to on, kdo by pobíral za své služby gáži.
Francois Duval se ale stále ještě nerozhodl, s jakým vozem a týmem vyrazí do Rallye Monte Carlo. Nyní zřejmě čeká, jak dopadnou jednání Willyho Collignona se Škodovkou, jenž se vydal do Prahy.
Ale belgickému jezdci vadí, že u Mitsubishi zatím není vyjasněna otázka financování celé sezóny 2007 a u Suzuki by se jednalo o prvním start až na Finské rally, kde chtějí Japonci poprvé vyzkoušet v ostrém tempu Suzuki SX4 WRC.
Willy Collignon tak stále věří, že Francois Duval zůstane právě v jeho týmu. "Hovořil jsem s Francoisem a řekl mu, že pro něj jsou dveře stále otevřené. My ale musíme zajistit dostatek financí na celý rok. Do Monte Carla už nezbývá příliš mnoho času, takže musím práci urychlit, aby se vše už brzy vyjasnilo," řekl na závěr Collignon.

Markko Märtin se už do WRC nevrátí...

11. prosince 2006 v 16:01 | správce 2
Estonec Markko Märtin se objevil v servisní zóně továrního týmu Ford WRT při Britské rally. Chtěl se setkat se starým týmem a poblahopřát mu k titulu mistrů světa ve značkách.
Märtinovi se atmosféra v týmu líbila. "Bylo pěkné, se zase vrátit a ochutnat atmosféru mistrovství světa," řekl na úvod mladý Estonec. "Navíc jsem byl v týmu Ford, který dobře znám. Bylo tam hodně tváří, které jsem si pamatoval z doby, kdy jsem za tým Ford jezdil já."
"Přijel jsem jim popřát k titulu mezi týmy, jelikož se jim několikrát podařilo dojet na druhém místě, ale až teď konečně vyhráli. Všechna ta tvrdá práce se vyplatila," pokračoval bývalý tovární jezdec Peugeotu a Fordu.
Markko Märtin se letos zúčastnil hned několika soutěží, včetně portugalské a irské rally, jenž se jely jako kandidátské podniky do MS na rok 2007. "Bylo hezké, svézt se znovu po delší době v závodním voze a navíc na takové soutěži. Podmínky byly opravdu velmi náročné, ale líbilo se mi to. Musel jsem si dávat pozor na to, abych neudělal chybu, ale jinak to bylo OK. Jelo se hodně rychle a to se mi líbí."
Ale přesto Markko přiznal, že se mu stále vrací vzpomínky na tragickou havárii na Wales Rally GB, při které zahynul jeho dlouholetý spolujezdec Michael Park.
"Už jsem se s tím vyrovnal, ale samozřejmě na to nelze nikdy úplně zapomenout. Co se týká mistrovství světa, tak na návrat nemyslím. Už je to za mnou a nyní je čas jít zase dál," dodal na samotný závěr Märtin.

Gardemeistera možná uvidíme ve Focusu WRC´06 !

11. prosince 2006 v 15:57 | správce 2
Finský jezdec Toni Gardemeister věří, že už brzy bude vědět, na kterých soutěžích by mohl v roce 2007 startovat. Prozatím je jeho program více než nejistý. Kromě jiných možností by měl startovat s Focusem WRC 06 na Rallye Monte Carlo a ve Švédsku. Ty mu nabídl ve svém novém týmu Luis Perez Companc.
Finský pilot absolvoval v roce 2005 kompletní sezónu a přesto, že se mu dařilo, letos již angažmá nezískal a odjel pouze čtyři soutěže. "V současné chvíli mám několik možností," řekl Gardemeister. "Tým Astra Racing je jednou z nich. Musím se ale velmi rychle rozhodnout, protože uzávěrka přihlášek na Rallye Monte Carlo se rychle blíží."
"Už mi zbývá asi jen deset dní na rozhodnutí. Ještě nevím, co se stane, ale mám několik nabídek a to je dobré," pokračoval Fin.
Podle Gardemeistera není Astra Racing špatný tým, ale mohl by mu nabídnout v roce 2007 pouze čtyři nebo šest podniků seriálu MS a to finskému jezdci nestačí. Zřejmě se tak bude muset poohlídnout po jiné možnosti.
"Určitě bych rád zůstal v týmu Astra Racing. Záleží ale na tom, kolik soutěží mi nabídnou. Chci totiž co nejvíce a na tom bude záležet mé rozhodnutí. Letos se mi dařilo a to také díky skvělé práci týmu. Byl jsem spokojený."
Gardemeister ale už nechce zažít rok, ve kterém bude moci dvanáct soutěží sledovat pouze jako divák. "Letos jsem odjel jen čtyři soutěže, což mi ale rozhodně nestačilo. Chtěl bych získat v roce 2008 tovární angažmá, takže se musím v sezóně 2007 ukázat na co největším počtu rally. Musí to být také v kvalitním voze. Rozhodovat se tak budu podle nabídky počtu soutěží a také vozu."
"Ještě ani nevím, co budu dělat o Vánocích. Záleží na tom, kde příští rok pojedu. Možná bych absolvoval nějaké testy - nevím. Běžně mají všichni o Vánocích volno, ale já musím zahrnout do programu i případné testy, pokud by bylo třeba," doplnil na závěr Gardemeister.

Kopecký stále jedná

8. prosince 2006 v 16:27 | správce 2 |  Aktuálně
Jan Kopecký, jenž se letos v seriálu MS představil hned na deseti soutěžích prohlásil, že by chtěl zůstat věrný Škodě Fabii WRC i v následující sezóně. Navíc pro něj zatím vypadá vše velmi nadějně, jelikož společnost Škoda Auto uprostřed týdne oznámila, že hodlá podporovat v MS právě pouze Kopeckého.
Škodovka je s výsledky Jana Kopeckého velmi spokojená, poněvadž mladý český pilot dojel hned pětkrát v první desítce. Nejlépe se umístil ve Španělsku, kde dokončil soutěž jako pátý, pak v Německu - sedmý a nakonec ve Finsku - osmý.
"Britská rally byla naším posledním podnikem letošní sezóny a zároveň ukončila seriál mistrovství světa," prohlásil Kopecký. "Startoval jsem letos s Fabií WRC v deseti soutěžích a myslím, že jsem nezklamal. Splnil se mi tím sen a chci poděkovat za veškerou podporu od partnerů a sponzorů, bez nichž by nic z toho nebylo možné. Bylo by fantastické, kdybych mohl hájit barvy Škodovky v mistrovství světa také v následujícím roce."
Spolujezdec Jana Kopeckého Filip Schovánek dodává: "Získali jsme hodně zkušeností, které by se daly využít v roce 2007. Letos se jasně ukázalo, že pokud nemáte s danou rally zkušenosti, pak nemůžete stačit nejrychlejším jezdcům. Je to ale známé pravidlo, které platí již dlouhá léta."
Šéf týmu Škoda Motorsport Kopecký, Josef Kopecký věří, že jeho svěřence uvidíme v seriálu MS také v roce 2007. "Sezóna 2006 nám vyšla dobře. Vím ale, že ještě máme stále co zlepšovat. Náš tým vznikl těsně před začátkem sezóny 2006, takže jsme se vše podstatné učili za pochodu. Myslím, že jsme dosáhli velmi dobrých výsledků. Velký dík za to patří především našim partnerům a společnosti Škoda Auto, která nás podporovala. Rád bych, kdybychom mohli značku Škoda ve světě representovat i v roce 2007, ale jednání stále nejsou uzavřená," řekl na samotný závěr Josef Kopecký.

Loeb už zase jezdil ve WRC

8. prosince 2006 v 16:23 | správce 2
Francouzský pilot Sébastien Loeb, který kvůli zlomené ruce vynechal poslední čtyři soutěže seriálu mistrovství světa, se znovu vrátil do kokpitu WRC. Bylo to při testech Citroënu C4 WRC na Rally Monte Carlo, která startuje ve druhé polovině ledna.
"Test proběhl v tomto týdnu a všechno dopadlo velmi dobře," prohlásil tiskový mluvčí Citroënu. "V úterý a ve středu usedl do C4 WRC Loeb a proháněl se po asfaltových tratích ve Francii. Ve čtvrtek pak předal volant Danimu Sordóvi."
Úřadující mistr světa se představí v ostřejším tempu již 16. prosince na Race of Champions, který se bude konat na Stade de France v Paříži.
Sébastien Loeb se navíc nechal slyšet, že by chtěl obhájit své loňské vítězství a oslavit tak před domácími fanoušky již třetí titul mistra světa. "Určitě nebudu na Race of Champions chybět, jelikož se tam chci řádně rozloučit se sezónou 2006 a vyzkoušet si, jestli jsem již schopen bez jakýchkoliv omezení řídit závodní speciál," doplnil na závěr Loeb.

Nechcete pracovat u Suzuki WRT?

8. prosince 2006 v 16:19 | správce 2 |  Aktuálně
Už dříve jsme vás informovali o tom, že společnost Suzuki, jenž chce vstoupit do seriálu MS v roce 2008 se Suzuki SX4 WRC, vybuduje svou základnu ve Francii. Se svým speciálem by se ale chtěl tým Suzuki představit už v roce 2007 na vybraných soutěžích a to hlavně ve Finsku.
Teď mají ale Japonci jiný problém. Hledají do svých řad hned patnáct různých pracovníků. Chybí jim nejen inženýři, ale také mechanici a kontroloři, kteří jsou zaměřeni na různé specifické oblasti. Pokud byste měli zájem, pak můžete nahlédnout na stránky www.suzukisport.com
Mimo jiné se hledají testovací inženýr, inženýr přes elektroniku, technik na elektriku, hlavní designér, kontrolní mechanik a inženýr, mechanik na převodovky, mechanik na vůz při rally a mnoho dalších...

U Kronosu není nic jisté

8. prosince 2006 v 16:16 | správce 2
I když se v letošním roce týmu Kronos WRT dařilo velmi dobře, jeho ředitel Marc van Dalen stále neví, jestli a s kým bude v mistrovství světa pokračovat v následující sezóně. Dokonce ani titul Sébastiena Loeba jim práci a vyjednávání s novým jezdci a sponzory nijak neusnadnil.
"Samozřejmě chceme v roce 2007 zůstat v seriálu mistrovství světa," prohlásil Marc van Dalen. "Je to ale otázka toho, abychom našli správné jezdce a dobrého sponzora. Nyní jednáme hned s několika piloty, takže počítám, že do patnácti dnů bychom mohli přesně vědět, co a jak bude."
"Chtěli bychom být v roce 2007 něco jako tovární tým M2. Zatím ale není jasné, jestli budeme startovat v deseti, dvanácti nebo třeba i patnácti soutěžích seriálu mistrovství světa. Teď nám nezbývá nic jiného, než čekat," pokračoval dále van Dalen.
Zatím ani Xavier Pons neví, co bude dělat v roce 2007. Podle slov van Dalena má totiž také Pons několik různých nabídek, jenž zvažuje. Na konci roku ukázal, že je stejně dobrý, jako třeba Dani Sordó, takže je o něj zájem.
"Xavier se na konci roku hodně zlepšil, čehož si mohl každý všimnout. Je to mladý jezdec, který má ještě hodně před sebou. Naším úkolem v letošním roce bylo, abychom jim pomohli nahoru a to se nám podařilo jak u Xaviera, tak také u Daniho. Dani má už místo jisté vedle Sébastiena ve druhém Citroënu C4 WRC. Jen doufám, že také Xavier najde své místo v některém kvalitním týmu," dodal na závěr van Dalen.

RedBull končí!

6. prosince 2006 v 16:08 | správce 2
Protože před malou chvílí oznámila společnost Škoda, že se chce v příštím roce věnovat především vývoji nového speciálu Super 2000, nebude již nadále pokračovat spolupráce s týmem Red Bull Škoda. Ten tak oznámil, že v MS končí.
Poněvadž nedošlo k dohodě o podpoře týmu Baumschlager Rallye & Racing pro sezónu 2007, končí také snaha týmu Red Bull o provozování Fabií WRC v následujícím roce. Škoda Auto tak bude podporovat již pouze Jana Kopeckého a zřejmě také First Motorsport.
Teď se tedy naskýtá otázka, co bude s mladým talentovaným jezdcem Anreasem Aignerem, jenž letos usedal do Fabie WRC na vybraných soutěžích seriálu MS?
Společnost Red Bull oznámila, že i nadále hodlá podporovat Aignera v jeho rozvoji. Nyní se snaží vypracovat takový plán a program, aby Rakušan nechyběl mezi jezdci MSv sezóně 2007.
O dalších nejasnostech se dozvíme, jakmile budou dohodnuté. Zatím probíhají jednání především o tom, ve kterém voze bude Aigner v roce 2007 startovat.

Co plánuje ŠKODA Auto na rok 2007?

6. prosince 2006 v 16:01 | správce 2 |  Aktuálně
Odstartuje vývoj nového vozu pro kategorii S2000
- soutěžní vůz S2000 bude postaven na bázi nové generace modelu Fabia
- rok 2007 bude věnován vývoji nového speciálu
Historie motoristického sportu značky Škoda bude tedy i nadále pokračovat v automobilových soutěžích. Představenstvo společnosti Škoda Auto schválilo zahájení vývoje nového soutěžního vozu na bázi druhé generace Škody Fabia, jež se představí počátkem příštího roku.
Rok 2007 bude věnován vývoji a testování nového vozu Škoda pro kategorii S2000. Ta se v příštích letech pravděpodobně stane vůbec nejatraktivnější kategorií v seriálu automobilových soutěží.
Záměrem Škoda Auto je vyvinout vůz, jenž bude cenově dostupný většímu množství soukromých týmů a nových mladých talentů jak na národní, tak i mezinárodní úrovni. Pokud budou vozy WRC v blízké budoucnosti vyloučeny z národních šampionátů, nabídne Fabia S2000 atraktivní alternativu zákazníkům po celém světě.
Škoda Auto zároveň dále počítá s podporou soukromého týmu Jana Kopeckého s vozem Fabia WRC v mistrovství světa 2007. O detailech spolupráce se zatím jedná a výsledky budou oznámeny později.

Grönholm vyrovnal Colinův rekord

6. prosince 2006 v 15:57 | správce 2
V tuto chvíli je držitelem rekordu v počtu vyhraných soutěží v seriálu mistrovství světa Sébastien Loeb, jenž jich má na svém kontě již 28. Druhý je Carlos Sainz (26) a o třetí pozici se už nyní dělí Colin McRae s Marcusem Grönholmem, který se na něj dotáhl po Britské rally, jež vyhrál.
Marcus přiznal, že o něčem takovém se mu na začátku jeho kariéry ani nesnilo. Je totiž nejúspěšnějším Finem v mistrovství světa rally. "Když jsem začínal jezdit seriál mistrovství světa, tak jsem si vůbec nepomyslel, že bych mohl tolikrát vyhrát a přesto se mi to podařilo," řekl na úvod Grönholm.
"Jediné, co mě letos hodně mrzí, je chyba v Austrálii. Jinak jsem totiž mohl bojovat o titul mistra světa. Počítám, že pokud bych jel ve Velké Británii a předtím v Austrálii vyhrál, pak by nastoupil i Sébastien."
"Musím mu ale vzkázat, že v roce 2007 se určitě má na co těšit. Chci titul mezi jezdci získat a proto udělám maximum. Myslím, že Focus WRC 06 je velmi dobrý vůz a mohl by mě k titulu dovézt. Letošní rok je již uzavřený, ale další sezóna už klepe na dveře," doplnil na závěr Fin.
V roce 2007 nás jistě čeká velmi zajímavá a napínavá sezóna, kde bude ovšem obrovská převaha Focusů WRC 06. Těch by mělo na každé rally startovat minimálně šest!