Březen 2007

Portugalská rally 2007 živě - RZ 3 (24,3 km)

30. března 2007 v 13:51 | správce 2 |  Aktuálně
Trojku vyhrál Grönholm, druhý byl P. Solberg a třetí Loeb.
Celkově vede Grönholm s 9,9 vteřinovým náskokem na Pettera Solberga a třetí je Hirvonen, který ztrácí na Pettera 1,2 vteřiny.
INFO:
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 4) Dojel do cíle s lehce poškozenou zádí auta.

Portugalská rally 2007 živě - RZ 2 (20 km)

30. března 2007 v 13:49 | správce 2 |  Aktuálně
Úvodní test první etapy vyhrál Mikko Hirvonen s 2 vteřinovým náskokem na týmového kolegu Grönholma. Třetí byl Petter Solberg.
Nejhorší vstup do portugalské rally měl náš český zástupce Jan Kopecký - poničil vůz o vytahané kamení na silnici, přišel o brzdy a po dojezdu do cíle zkoušky měl prázdné levé zadní kolo. Celkově je na 54.místě.
INFO:
ANDERSSON P.-G. / ANDERSSON J. (st. č. 45) Měl defekt.
ÖSTBERG M. / UNNERUD O.-K. (st. č. 21) "Není to zlé, ale tyhle podmínky jsou pro mě úplně nové. Hlavně se snažím držet stopu. Jinak se mi to tu líbí."
KOPECKÝ J. / SCHOVÁNEK F. (st. č. 18) Levý předek auta je poničený, zadní levé kolo je prázdné. "Přišel jsem úplně o brzdy. Jak jezdci před námi střihali zatáčky, trefil jsem spoustu kamenů, které vyhodili na trať."
WILSON M. / ORR M. (st. č. 16) "Trefili jsme velký kámen a dostali defekt. Doufám, že to není nic vážnějšího."
GALLI G. / BERNACCHINI G. (st. č. 25) "V jedné vracečce mi zhasl motor, nechali jsme tam pár vteřin."
STOHL M. / MINOR I. (st. č. 5) "Nemáme problémy, je to těžká soutěž, ale vše je OK."
CARLSSON D. / GIRAUDET D. (st. č. 6) "Jedu s tímhle autem poprvé na šotolině, takže těžko říci, jak si vedu. Ale není to zlé. Loňské zkušenosti mi trochu pomáhají."
SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 7) "Je to dobré, dobré. Možná jsme mohli zvolit jiné pneumatiky, ale jinak spokojenost. Na začátek velmi dobré."
LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 9) "Trefili jsme velký kámen, zhasl nám motor a udělali defekt. Mám problémy s hydraulikou řazení." Pravou přední pneumatiku udržel pohromadě pouze system mousse.)
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 4) "Nevím, jak tu dokážu jet rychle. Na začátek to ale není špatné."
LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Nejsem spokojený s nastavením auta a s jeho ovladatelností. Dělal jsem ale co jsem mohl."
GRÖNHOLM M. / RAUTIAINEN T. (st. č. 3) Dojel s lehce poškozeným předkem vozu a prasklým čelním sklem.
SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) "Nic se nestalo, prostě jsem jel jenom pomalu."

Rally de Portugal 2007 - foto

30. března 2007 v 13:40 | správce 2 |  Fotogalerie
1. fotogalerie je od Petra Luska - zde .
2. fotogalerie je od Marka Felta - zde .
3. fotogalerie je na auto.cz - zde (I.etapa), zde (II.+III.etapa).
4. fotogalerie je od Jakuba Peška - zde . (shakedown)
5. fotogalerie je od ptfoto - zde .
6. fotogalerie je od Miloše Rybáře - zde .
7. fotogalerie je opět od Jakuba Peška - zde . (I.etapa)
8. fotogalerie je opoět od Jakuba Peška - zde . (II.etapa)
9. fotogalerie je opoět od Jakuba Peška - zde . (III.etapa)
10. fotogalerie je od Petra Sagnera - zde .
11. fotogalerie je od JaraKa - zde .
12. fotogalerie je na rally2.com - zde .
13. galerie je od Tomáše Němce - zde .

Portugalská rally 2007 živě - RZ 1 (2 km)

29. března 2007 v 19:43 | správce 2 |  Aktuálně
Portugalská rally 2007 právě začala úvodní zkouškou dne, která startuje na stadionu.
Vyhrál ji Petter Solberg, druhý byl Dani Carlsson, třetí Gigi Galli, čtvrtý Toni Gardemeister, pátý Guy Wilks, šestý Mads Östberg, sedmý G. MacHale a osmý Stohl.
Jan Kopecký je na dvanáctém místě.

Rally Vysočina Okříšky 2007 - foto

25. března 2007 v 11:16 | správce 2 |  Fotogalerie
1. galerie je od Petra Sagnera (eWRC) - zde .
2. galerie je od vft-video - zde .
3. galerie je od mp-media - zde .
4. galerie je od ptfoto - zde .
5. galerie je od Filipa Červenky - zde .
6. galerie je od Petra M. - zde .
7. galerie je od Monttyho - zde .
8. galerie je od Jiřího Dokulila (ftr-media) - zde .
9. galerie je od Zdeňka Pekárka - zde .
10. galerie je od ladaka - zde .
11. galerie je od Miloše Rybáře - zde .
12. galerie je od Michala Krcha - zde .
13 . galerie je od Pavla Peška - zde .
14. galerie je od Milana Venzhöfera - zde .
15 .galerie je od smsvysledkyzdarma - zde .
16. galerie je od Stanise (eWRC) - zde .
17. galerie jeo od czechrallyewebu - zde .

Vodafone Rally de Portugal 2007

25. března 2007 v 9:53 | Webmaster |  Mistrovství světa
Tento závod v MS je jede již příští weekend 30. března - 1. dubna 2007. Jako vždy vás budeme o všem informovat......

V týmu Ford WRT spokojenost...

12. března 2007 v 18:59 | správce 2 |  Mistrovství světa
Dvojitého umístění na stupních vítězů dosáhl o tomto víkendu tým Ford WRT po dojezdu do cíle Mexické rally. Díky tomuto úspěchu si udržel vedení jak v šampionátu jezdců, tak v hodnocení značek. Marcus Grönholm a Timo Rautiainen skončili s Focusem RS WRC na druhém místě, týmoví kolegové Mikko Hirvonen a Jarmo Lehtinen dojeli se stejným vozem třetí.
Ford má po čtyřech ze šestnácti soutěží letošní sezony náskok 15 bodů před druhým týmem v pořadí. V tabulce jezdců zůstává na prvním místě Marcus Grönholm o čtyři body před Sebastienem Loebem. Mikko Hirvonen je třetí a má o dva body méně než Francouz.
Marcus Grönholm překonal problémy s čidlem motoru, které ho postihly během úvodního dne. Již v sobotu se posunul na druhé místo a během dnešních 62,06 měřených kilometrů, rozdělených do čtyř rychlostních zkoušek, svou pozici kontroloval. Celkem byl během tří dnů šestkrát nejrychlejší.
"V pátek jsem neviděl naše vyhlídky příliš dobře. Byli jsme pátí, ale nakonec jsme se z toho celkem dostali," říká. "Už včera jsem v autě našel ten správný pocit a pak už šlo všechno perfektně. Jsme stále ve vedení v obou šampionátech, i když se nám Seb o něco přiblížil. V Portugalsku na tom chci být ale lépe. Ztráta výkonu v horách byla patrná po celou soutěž. Bylo to ale stejné pro všechny a musel jsem tomu přivyknout."¨
"Z hlediska pneumatik to nebyla nijak zvlášť náročná soutěž. Každý jsme vlastně jeli na těch samých. Pokud vyhrává Seb, je pro mě důležité, abych byl druhý a neztrácel příliš bodů. To se tady podařilo, ale doufám, že na příští rally to bude obráceně," dodává.
Mikko byl na startu do třetí etapy na čtvrté pozici, jen 2,8 sekundy za Danim Sordem.Šestadvacetiletý Fin se však na třetí místo vrátil hned po prvním měřeném úseku závěrečného dne. V cíli překonal Španěla o celých 16 sekund. "Jsem rád, že jsem získal dalších šest bodů i přes včerejší horkou chvilku," říká a naráží na "hodiny" během druhé etapy, které ho stály téměř 30 sekund a zmiňované třetí místo. "Z boje o druhou příčku jsem se včera vyřadil sám svojí chybou. Rychlostí se ale stále přibližuji Sebovi a Marcusovi a to mě povzbuzuje. Myslím, že po celou sezonu to bude tak těsné jako tady a čekají nás souboje mezi špičkovými jezdci. Je to dobré pro šampionát a nás to baví. Byl jsem tu spokojený jak s autem, tak se svou jízdou a také tratě byly dobré. První den jsme měli s Marcusem nevýhodu, protože jsme startovali jako první a šotolina byla příliš sypká a hluboká. S tím se ale nedalo nic dělat," dodává.
Ředitel týmu Ford Malcolm Wilson neskrýval své potěšení s výkonem celého týmu. "Marcus i Mikko jeli i přes nejhorší podmínky během prvního dne velmi dobře. Oba se vypořádali se svou ztrátou a Mikko dnes dokázal to, co jsme po něm chtěli - udržel za zády Daniho Sorda. Jsme stále v čele obou šampionátů a to je zdravá pozice," říká.
Ředitel Ford TeamRS Jost Capito dodává: "Byl to další dobrý výsledek, díky kterému si držíme náskok v šampionátu jezdců i v hodnocení značek. Pět z devíti Focusů RS WRC na startu dojelo do cíle v top10, čímž byl zdůrazněn jejich výkon a spolehlivost."
Následujícím podnikem MS bude Rally Portugalsko
(29. března - 1. dubna), kam se šampionát vrací poprvé od roku 2001. Šotolinová soutěž má však změněnou strukturu a její základnou bude Vilamoura v Algarve na jižním pobřeží Portugalska.

Právě vychází časopis Rally 2/´07

12. března 2007 v 18:52 | správce 2 |  Ostatní info
Právě nyníse dostává do prodeje druhé letošní číslo motoristického specializovaného magazínu Rally. A co všechno v jeho obsahu najdete?
Pozvánka Rally Vysočina (mapa, harmonogram)
Rally Vysočina vznikla v roce 2000 jako volný závod - Horácký rallysprint s centrem v Okříškách u Třebíče. U jeho zrodu stáli bývalí členové AK El. Dukovany, který organizuje konkurenční Horáckou rally. Již v roce 2001 byl závod v Okříškách zařazen do seriálu MČR ve sprintrally, poslední dva ročníky prosluly sněhovou loterií. O zázemí soutěže jsme si povídali s ředitelem Rally Vysočina Zdeňkem Trnkou.
Pozvánka
Valašská rally (mapa, harmonogram) a III. Agrotec Iveco Rally (harmonogram)
Mogul Šumava Rally Klatovy - Rozhodovala mlha nad Korábem
Jediné zimní české soutěži letos nepomohl ani nezvykle raný termín. Po rakouské Jänner Rallye se museli obejít bez sněhu a ledu i účastníci Rally Šumava, kterých bylo tentokrát žalostně málo. Přesto měla zejména úvodní etapa velmi dramatický průběh a o vítězi rozhodovaly povětrnostní podmínky. Favorizovaný Kresta dvakrát chyboval, při průjezdu staronového úseku přes Koráb havarovali i další přední jezdci a Václav Pech bez problémů znovu exceloval.
"Kdo je Gassner?"
Stejná otázka jako uznávané novináře při Rally Monte Carlo 2001 může napadnout českého fanouška při pohledu na výsledky obou úvodních závodů mezinárodního mistrovství republiky. V nich obsadil bavorský jezdec Hermann Gassner se spolujezdkyní Karin Thannhäuser druhou příčku za úřadujícím českým šampiónem Václavem Pechem.
Kdo je kdo?
Ladislav Kopelent
Antonín Eliáš slaví padesátku
Rally monitor
Chandler: Současné speciály WRC vydrží nejméně do roku 2012 Prezident světové rally komise (WRCC) Morrie Chandler se v průběhu Norské Rally nastínil budoucnost mistrovství světa.
Uddeholm Swedish Rally - Grönholmova říše nedotčena Marcus
Grönholm využil svých zkušeností a popáté v kariéře se radoval z vítězství na Švédské rally. Druhou příčku obsadil Sebastien Loeb, silnou pozici fordů potvrdily i další příčky Mikka Hirvonena a Henninga Solberga. To se projevilo i v klasifikaci značek, náskok Citroënu před Fordem se smrsknul na jediný bod.
Rally Norway - Olympijský region ovládl Hirvonen
Finská dvojice Mikko Hirvonen - Jarmo Lehtinen podruhé v historii vystoupila na nejvyšší stupínek soutěže mistrovství světa - tentokrát při světové premiéře Norské rally v seriálu. Jezdec Fordu zvítězil stylem start - cíl a poprvé v přímém duelu pokořil Marcuse Grönholma. Třetí příčku vydoloval z bratrského duelu Solbergových starší Henning. Ford obsadil čtyři příčky v první pětici, něco podobného se "modrému oválu" naposledy podařilo na Novém Zélandu 1979.
Marcus Grönholm (SWE, NOR)
John Haugland Rally v Norsku pozvedl Solberg, říká legenda Až do nástupu Pettera Solberga byl John Haugland jediným představitelem norského rallysportu, který se výrazněji prosadil za hranicemi této příjemné skandinávské země. Na jeho dlouholeté působení v mladoboleslavské Škodě ještě dnes řada z nás vzpomíná. Při premiéře Norské rally v mistrovství světa pochopitelně nemohl chybět. Ve volné chvilce se zastavil na kus řeči také ve stanu Jana Kopeckého. V něm si s námi ochotně popovídal.
Manfred Stohl - Lidé si mě konečně víc všímají
Manfred Stohl patří bez pochyb k nejzkušenějším jezdcům mistrovství světa. Vyhrál šampionát ve skupině N, loni v Argentině se přehoupl přes stovku startů. Přitom ve 34 letech má budoucnost stále před sebou. Letos pilotuje vůz Citroën Xsara WRC v barvách týmu OMV a chce v něm navázat skvělé loňské výsledky.
Milan Liška - Norsko na mě udělalo obrovský dojem
Z trojice českých posádek na startu Norské rally se do cíle podařilo dojet i dvojici Milan Liška - Tomáš Plachý. Zkušeného plzeňského jezdce jsme se po skončení závodu dotázali na jeho bezprostřední pocity.
Mitsubishi Galant VR-4 - Začátek (r)evoluce
V Detroitu byl nedávno představen prototyp s napětím očekávané desáté evoluce Mitsubishi Lanceru Evolution. Atraktivní vzhled, nový motor a sofistikovaná elektronika dávají tušit, že jubilejní model bude znamenat pořádně dlouhý krok vpřed. Není od věci si při této příležitosti připomenout přímého předchůdce celé kultovní modelové řady.
Češi na Dakaru
Zapletal s Janáčkem podlehli dakarskému kouzlu Česká posádka Miroslav Zapletal - Miloslav Janáček s vozem Mitsubishi Pajero DI-D dokončila Rally Lisabon - Dakar 2007 na 54. místě absolutně v kategorii automobilů. Dvojice týmu OffROADSPORT CZ se tak stala druhým českým párem v devětadvacetileté historii legendárního závodu, jemuž se podařilo zdolat všechny nástrahy africké trati a dojet s osobním vozem až do cíle na březích Růžového jezera u senegalského hlavního města Dakaru.

Mapy na rally Švihov - Smolivec

11. března 2007 v 20:00 | Webmaster |  Aktuálně
ŠVIHOV - 7.4.2007
STARÝ SMOLIVEC - 8.4.2007

IRC: Rally Safari 2007 vyhrál Andrea Navarra

11. března 2007 v 19:38 | správce 2 |  Aktuálně
Posádka Andrea Navarra - Guido d'Amore na voze Fiat Punto S2000 skončila první díl letošního ročníku seriálu Intercontinental Rally Challenge, africkou Safari Rally, na prvním místě. Navarra během dnešní etapy úspěšně čelil několika problémům a ubránil svůj náskok před ostatními pronásledovateli.
Zatímco první etapa pro italskou dvojici proběhla celkem hladce, během té druhé se na posádku týmu Fiat sesypalo hned několik komplikací. První přišla již včera v noci, když se při kontrole výsledků zjistilo, že Navarrův náskok před druhým Sammy Alsamem není jedenadvacet, ale pouze šest vteřin. Další problém přišel na první dnešní rychlostní zkoušce, když Ital na trati potkal civilní vůz. Na následujícím úseku prozměnu ztratil několik minut výměnou pneumatiky, kterou prorazil o jeden z vyčnívajících kamenů. O neuvěřitelný závěr se pak postarala zlobivá převodovka; její zaseklý čtvrtý stupeň však umožnil dojetí do servisu a po rekordně rychlé výměně převodové skříně mohl Navarra vyrazit vstříc cíli v Nairobi.
"Chtěli jsme zde vyhrát a jsem šťastný, že se nám to i přes mnohé nesnáze povedlo," řekl Navarra. "Celý tým odvedl perfektní práci a chtěl bych všem moc poděkovat. Nejsem si jistý, jestli bude Safari nejtěžším podnikem tohoto seriálu, ale pro nás je rozhodně nejméně známý."
Na druhé pozici v rámci klasifikace IRC, kam mohou bodovat pouze předem registrovaní jezdci či značky, dojela japonská dvojice Hideaki Miyoshi-Hakaru Ichino s Mitsubishi Lancer Evo IX. Japonského jezdce s vozem s pravostranným řízením potkalo během obou etap a zejména v závěru té dnešní několik defektů. O zbývající medaili se až do samotného závěru prali domácí jezdci Asad Anwar a Sammy Aslam, oba jedoucí taktéž s produkčními Lancery. Bronz nakonec o těsných osm vteřin vybojoval prvně jmenovaný Keňan.
Poněvadž druhý Miyoshi i třetí Anwar startovali s vozy značky se třemi diamanty ve znaku, připsali na účet japonské automobilky cenné body do klasifikace značek. Mitsubishi tedy má momentálně čtyřbodový náskok před druhým Fiatem.
Seriál Intercontinental Rally Challenge bude pokračovat přesně za dva měsíce šotolinovou soutěží v Turecku.
Výsledky Safari Rally 2007 (klasifikace IRC):
1. Andrea Navarra-Guido d'Amore (I) (Fiat Punto S2000) 2h 34m 04s
2. Hideaki Miyoshi-Hakaru Ichino (J) (Mitsubishi Lancer Evo IX) 2h 40m 03s
3. Asad Anwar-Nick Patel (EAK) (Mitsubishi Lancer Evo VII) 2h 45m 22s
4. Sammy Aslam-Abdul Sidi (EAK) (Mitsubishi Lancer Evo VIII) 2h 45m 30s

Rallye Mexiko 2007 živě III.etapa - RZ 20 (4,5 km) - cíl: Loeb vítěz

11. března 2007 v 19:31 | správce 2 |  Aktuálně
Poslední zkoušku letošní Mexické rally vyhrál Marcus Grönholm, druhý dojel Loeb a třetí Stohl.
Celkově však vyhrál Sebastien Loeb, o 55,8 vteřiny zpět je druhý Marcus Grönholm, třetí Mikko Hirvonen ztrácel na týmového kolegu dalších 31,9 vteřiny. Čtvrtý dojel Dani Sordó, který v poslední etapě velmi tvrdě bojoval s Mikkem o "bednu". Pátý skončil Chris Atkinson, šestý Manfred Stohl, sedmý Jarri-Matti Latvala a osmičku uzavřel Matthew Wilson s Fordem.
Štěpán Vojtěch udržel krásné šestnácté místo absolutně a šesté místo v PV až do cíle!
ROZHOVORY v cíli RALLY MEXICO 2007:
LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Jsme rádi, že je auto skvělé i na šotolině. Myslím, že letošní mistrovství světa bude hodně zajímavé a vyrovnané."
GRÖNHOLM M. / RAUTIAINEN T. (st. č. 3) "Na začátku to bylo hodně špatné, takže druhé místo je dobré."
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 4) "Jsem opravdu spokojený. Třetí místo je perfektní. V Portugalsku to bude zajímavé, tady jsme se dokázali držet Marcuse a Sebastiena."
ATKINSON Ch. / MACNEALL G. (st. č. 8) "Neměl jsem dost času připravit se na start."
STOHL M. / MINOR I. (st. č. 5) "Pro nás to byla dobrá soutěž, ukázali jsme, že to umíme i na šotolině. S továrními auty ale nemůžeme držet krok."
HIGGINS M. / MARTIN S. (st. č. 34) "Jsem spokojený, zajeli jsme skvělý závod. Děkuji celému týmu."
ARAI T. / SIRCOMBE T. (st. č. 31) "Není to špatný výsledek. Auto bylo dobré, věnovali jsme čas vývoji. Pár chybiček jsem udělal pouza já sám."
BALDACCI M. / AGNESE G. (st. č. 45) Vypadá to, že na jeho autě odešly tlumiče. "Doufám, že v Argentině to bude pro nás lepší."
SOHLBERG K. / PIETILÄINEN R. (st. č. 38) "Po tom co nás potkalo na začátku soutěže je to dobré. Body se počítají."
PASTRANA T. / EDSTROM B. (st. č. 52) "Bylo to bezvadné. Hodně jsem se tu naučil." Dokončil soutěž s poškozenou převodovkou.
NUTAHARA F. / BARRITT D. (st. č. 35) "Jsem rád, že máme nějaké body. Byl to těžký víkend."
VOJTĚCH Š. / ERNST M. (st. č. 49) "Ráno jsme začali moc opatrně a Nutahara byl moc rychlý, takže jsme málem zaváhali. Měli jsme hodně potíží, takže jsme nezískali moc nových zkušenností, ale s výsledkem jsme spokojení."
( STOHL M. / MINOR I. (st. č. 5) Pravděpodobně předčasný start, jeho jízda s Atkinsonem byla pozastavena a odstartována znovu.)
( ATKINSON Ch. / MACNEALL G. (st. č. 8) Utrhl zadní nárazník.)

Rallye Mexiko 2007 živě III.etapa - RZ 19 (18 km)

11. března 2007 v 19:21 | správce 2 |  Aktuálně
Předposlední RZ vyhrál Mikko Hirvonen, druhý byl Sordó a třetí Grönholm.
Vojtěch si stále hlídá 16. pozici.

Rallye Mexiko 2007 živě III.etapa - RZ 18 (20,4 km)

11. března 2007 v 17:04 | správce 2 |  Aktuálně
Osmnáctý test vyhrál Marcus Grönholm o 1,5 vteřiny před Loebem a 4,2 vteřiny před Hirvonenem.
Celkově vede Loeb už o minutu před Grönholmem, třetí je Hirvonen, čtvrtý Sordó, pátý Atkinson, šestý Stohl, sedmý Latvala a osmý Wilson.
INFO po RZ18:
PABLO RAIES J. / PEREZ COMPANC V. (st. č. 12) "Bylo to moc těžké, máme velké problémy s brzdami."
PEREZ COMPANC L. / MARIA VOLTA J. (st. č. 11) "Být první na trati je docela zrádné. Navíc jsem teď přišel o brzdy."
SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) "Vše je v pořádku, chci jen dojet v klidu do cíle. Nic jiného už dělat nemůžu. Co se stalo, stalo se. Důležitý bude bod pro tým."
MACHALE A. / MURPHY B. (st. č. 18) Stojí na RZ.
WILSON M. / ORR M. (st. č. 16) "Učíme se. Nemáme žádné větší problémy, jen se snažím vyhýbat kamenům a dojet v pořádku do cíle. Vše je v pohodě."
LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 9) "Jsem spokojený, jedu si svoje tempo. Ale jsem rád, že zajíždíme slušné časy, i když už nikam nemusíme spěchat."
STOHL M. / MINOR I. (st. č. 5) "Nemůžu dělat nic jiného, než udržovat svoji pozici. Před námi i za námi je díra, takže hlavně nevyrobit chybu."
ATKINSON Ch. / MACNEALL G. (st. č. 8) "Nemám zrovna nejlíp nastavené auto, takže se nedá moc tahat. Trochu i testujeme."
SORDO D. / MARTI M. (st. č. 2) "Máme měkké pneumatiky a Mikko je moc rychlý. Na začátku zkoušky bylo moc šotoliny, takže jsme asi ztráceli, ale nemám splity."
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 4) "Je to dobré, věci jdou tak jak chci. Ale deset vteřin není zase tak moc, musíme dál bojovat naplno. Dani se určitě nevzdá."
GRÖNHOLM M. / RAUTIAINEN T. (st. č. 3) "Vše je v pořádku, nemusím tahat, ale pořád chci jet rychle. Vždycky jezdím rychle."
LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Snažím se udržet koncentraci a neriskovat, udržet auto na cestě. Chci v pohodě dojet do cíle. Auto je konkurenceschopné, ale ještě na něm budeme pracovat."
ARAI T. / SIRCOMBE T. (st. č. 31) "Místy je hodně prachu, takže to není jednoduché."
SOHLBERG K. / PIETILÄINEN R. (st. č. 38) "Původně bylo naším cílem v Mexiku vyhrát, ale po pátečních problémech už je to jen o tom získat co nejvíc bodů."
BALDACCI M. / AGNESE G. (st. č. 45) "Včera jsem byl zklamaný, ale to je prostě smůla. Teď jedeme aspoň pro co nejvíc bodů, kolik se dá ještě získat."
NUTAHARA F. / BARRITT D. (st. č. 35) "Pořád po nás háží kameny, to není vůbec dobré. Navíc ztrácíte koncentraci."
PASTRANA T. / EDSTROM B. (st. č. 52) "Není kam spěchat, takže se hlavně chceme vyhnout defektu. Už jen v klidu dojet do cíle."
VOJTĚCH Š. / ERNST M. (st. č. 49) "Závod nic moc, ale výsledek je dobrý. Šesté místo je dobré, budeme se snažit dojet v klidu. Trochu už šetříme auto."
DOROSINSKIY A. / EREMEEV D. (st. č. 42) "Jsem úplně hotový. Byla to těžká zkouška a my měli špatný rozpis. Děs."
AIGNER A. / WICHA K. (st. č. 47) "Nemohl jsem chytit rytmus, měl jsem problémy s rozpisem. Auto funguje."

Rallye Mexiko 2007 živě III.etapa - RZ 17 (16,3 km)

11. března 2007 v 16:56 | správce 2 |  Aktuálně
Úvodní test poslední etapy Mexické rally vyhrál Mikko Hirvonen o 3,9 vteřiny před Sebastienem Loebem, třetí byl Marcus Grönholm.
Největší boj na špičce startovního pole se odehrává mezi nyní třetím Hirvonenem a čtvrtým Sordem. Nyní je dělí 6,6 vteřiny.
Štěpán Vojtěch byl 25. a celkově se drží na 17.místě.
INFO po RZ17:
Mezi posádkami jsou na startu odstupy tři minuty.

Rallye Mexiko 2007 živě II.etapa - RZ 16 (2,25 km)

11. března 2007 v 15:40 | správce 2 |  Aktuálně
Poslední RZ druhé etapy vyhrál Marcus Grönholm, druhý dokončil Dani Sordó a třetí byl Manfred Stohl.
Štěpán Vojtěch byl osmnáctý a celkově je už na 17. místě! V PV je šestý!
INFO po RZ16:
SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) "Včera jsem udělal chybu a budu za ni pykat ještě zítra. Dnes už to bylo při druhých průjezdech lepší, nemusel jsem zametat cestu."
MACHALE A. / MURPHY B. (st. č. 18) "Měli jsme problémy s převodovkou, zasekla se mi dvojka."
LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 9) "Jak už jsem říkal, s dneškem jsem naprosto spokojený."
WILSON M. / ORR M. (st. č. 16) "Měl jsem problémy s manuálním řazením a startovacím asistentem, ztratil jsem pár vteřin."
GRÖNHOLM M. / RAUTIAINEN T. (st. č. 3) "Dnes to bylo prostě o hodně lepší než včera."
SORDO D. / MARTI M. (st. č. 2) "Jsem po dnešku spokojený s chováním auta a jeho trakcí, ale chleba se bude lámat zítra. Bude to drsné."
LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Z našeho pohledu to byl moc dobrý den. Zítra si bude stačit hlídat pozici a nechybovat. Zítřejší testy budou pěkné."

Rallye Mexiko 2007 živě II.etapa - RZ 15 (2,25 km)

11. března 2007 v 15:37 | správce 2 |  Aktuálně
Předposlední test druhé etapy, superspeciání zkoušku, vyhrál Dani Sordó, který měl na desetinu strjný čas jako Manfred Stohl. Třetí byl Grönholm.
Štěpán vojtěch je celkově na 19.místě.

Rallye Mexiko 2007 živě II.etapa - RZ 14 (23,2 km)

11. března 2007 v 15:34 | správce 2 |  Aktuálně
Čtrnáctý test vyhrál Loeb, druhý byl Hirvonen a třetí Grönholm.
Po této zkoušce se Mikko Hirvonen posunul před Daniho Sordá na třetí pozici.
Štěpán Vojtěch byl 23., celkově se nachází na 19.místě.
INFO po RZ14:
SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) "Všechno v pořádku, mám dobrý pocit. S časy jsem spokojený."
PABLO RAIES J. / PEREZ COMPANC V. (st. č. 12) "Měli jsme problémy s brzdami."
WILSON M. / ORR M. (st. č. 16) "Zdá se mi, že vzadu není něco úplně v pořádku, pořád se jakokdyby kloužeme."
LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 9) "Jsem spokojený s tím, jak to dnes jde. Auto je v pohodě a my taky."
GRÖNHOLM M. / RAUTIAINEN T. (st. č. 3) "Sebastiena nemůžu dohnat, to nejde. Ale co kdyby měl nějaký problém."
STOHL M. / MINOR I. (st. č. 5) "Je to pořád stejné, kola se dál protáčí."
SORDO D. / MARTI M. (st. č. 2) "Čas není špatný. Snažím se zabrat, ale uvidíme. Byla to pěkná RZ a auto funguje. Pořád se zlepšujeme, jsem spokojený."
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 4) "Stáhli jsme to trochu, ale dělal jsem hodiny. Na předchozí RZ jsem měl tři defekty. Zítra to bude pěkně tvrdá bitva."
ATKINSON Ch. / MACNEALL G. (st. č. 8) "Doufám, že se zítra popereme o podium." Měl poškozený přední nárazník.
LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Auto je velice dobré, má perfektní trakci. V rychlých místech se dá podržet. Jsem spokojený."
BALDACCI M. / AGNESE G. (st. č. 45) Měl defekt a měnil kolo.

Rallye Mexiko 2007 živě II.etapa - RZ 13 (23,5 km)

11. března 2007 v 15:28 | správce 2 |  Aktuálně
Třínáctý test vyhrál Marcus Grönholm, druhý byl Seb Loeb a třetí Dani Sordó.
Celkový náskok Loeba se stále drží okolo jedné minuty.
Vojtěch dojel 22., celkově je dvacátý.
INFO po RZ13:
KUZAJ L. / BARAN J. (st. č. 41) Stojí na RZ s vylomeným kolem. Pravděpodobně prasklá spojovačka řízení.
MACHALE G. / NAGLE P. (st. č. 17) Zůstal stát na RZ, údajně technický problém.

Rallye Mexiko 2007 živě II.etapa - RZ 12 (30,2 km)

11. března 2007 v 15:25 | správce 2 |  Aktuálně
Dvanáctku vyhrál Loeb o 1,6 vteřiny před Grönholmem, třetí byl Hirvonen.
Změna se stala na 4. a 5.místě, kde Dani Sordó přeskočil Atkinsona na čtvrtou pozici.
Vojtěch 25. a celkově je na 20.místě
INFO po RZ12:
SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) "Dnes je to o moc lepší než včera. Snažím se jet co to dá."
PABLO RAIES J. / PEREZ COMPANC V. (st. č. 12) "Všechno je v pohodě."
MACHALE A. / MURPHY B. (st. č. 18) "Nemáme žádné potíže."
MACHALE G. / NAGLE P. (st. č. 17) "Snažím se jet naplno, ale je to hodně těžké."
WILSON M. / ORR M. (st. č. 16) Lehce poškozený nárazník. "Snažím se držet krok s Garethem. Zatím to jde."
LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 9) "Snažím se nechybovat a nepoškodit auto. Potřebuji dojet do cíle a něco se tu naučit. Zatím to jde dobře, možná bych mohl jet trochu rychleji, ale radši se držím trochu zpátky."
GRÖNHOLM M. / RAUTIAINEN T. (st. č. 3) "Byl jsem jen o tolik rychlejší? Auto je v pořádku, takže jsem spokojený."
STOHL M. / MINOR I. (st. č. 5) "Snažím se jet rychle, ale přijde mi, že nemám dostatečnou trakci a protáčí se mi kola."
SORDO D. / MARTI M. (st. č. 2) "Měli jsme problém s prachem, chvílemi jsme nic neviděli. Našimi soupeři jsou Mikko a Chris."
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 4) "Marcus jede rychle, ale já už rychleji jet nedokážu. Nemáme žádné potíže."
ATKINSON Ch. / MACNEALL G. (st. č. 8) "Ztrácíme výkon motoru, ale vůbec nevím proč." Vypadá to, že má ucpaný výfuk kvůli poškozenému zadnímu nárazníku.
LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Snažím se držet správný rytmus. Marcus zatahuje, ale já se snažím jet svoje. Nechci mu dát moc šancí."
HIGGINS M. / MARTIN S. (st. č. 34) "Upravili jsme nastavení trakce a podle mě je to teď lepší. Jsme v pohodě, jsem to já, kdo to vede."
BALDACCI M. / AGNESE G. (st. č. 45) "Snažím se, ale není to lehké. Místní lidé jsou divní, všude na trati jsou položené kameny."
NUTAHARA F. / BARRITT D. (st. č. 35) "Nefunguje přední diferenciál a nemáme trakci."
ARAI T. / SIRCOMBE T. (st. č. 31) "Není to o moc lehčí než ráno. Snažím se trochu přidat."
KUZAJ L. / BARAN J. (st. č. 41) "Už je to bez problémů, ale pořád časy nejsou nic moc. Momentálně funguje auto, ale řidič už tak moc ne." Leszek prakticky přišel o hlas.
SOHLBERG K. / PIETILÄINEN R. (st. č. 38) "Je to hrozné, diváci dávají na trať kameny."
AIGNER A. / WICHA K. (st. č. 47) "Snažím se jet rychle, auto funguje skvěle, motor nemá problém."
PASTRANA T. / EDSTROM B. (st. č. 52) "S rozpisem už je to lepší, ale máme problém s poloosou."
VOJTĚCH Š. / ERNST M. (st. č. 49) "Dnes to není moc dobré, měli jsme na RZ 11 defekt, když jsme trefili velký kámen. Měnili jsme kolo."
DOROSINSKIY A. / EREMEEV D. (st. č. 42) "Neobuli jsme správně, hrůza."

Rallye Mexiko 2007 živě II.etapa - RZ 11 (23,2 km)

11. března 2007 v 15:18 | správce 2 |  Aktuálně
Jedenáctka pro Grönholma. Druhý potom byl Loeb a třetí Sordó.
Celkově tak vede Loeb se skoro minutovým náskokem na druhého Grönholma a třetí je Hirvonen s dalším Fordem Focus WRC. Čtvrtý Atkinson, pátý Sordó, šestý Stohl, sedmý Latvala a osmý Wilson.
Štěpán Vojtěch dojel tuto RZ na 26. místě a celkově se nachází na 21. pozici.
INFO po RZ11:
GRÖNHOLM M. / RAUTIAINEN T. (st. č. 3) "Už je to lepší, mám i lepší pocit z auta. Našel jsem optimální nastavení auta, sice trochu pozdě, ale budiž."
STOHL M. / MINOR I. (st. č. 5) "Vše je OK, auto je v pořádku a já jsem spokojen. S Marcusem nemůžu samozřejmě držet krok."
SORDO D. / MARTI M. (st. č. 2) "Marcus je opravdu rychlý. Na tento test jsem měl možná příliš měkké pneumatiky, ale jinak je to dobré."
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 4) "Marcus je v ráži. Měl jsem problémy kousek po startu, málem jsem vyletěl ven. Dost jsem tam nechal."
ATKINSON Ch. / MACNEALL G. (st. č. 8) Bez předního nárazníku, potlučený předek auta. "Nevím, jak se mi to povedlo."
LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Zatím máme moc dobrý den a jedeme i dobré časy. Marcus se probral, takže je to boj o vteřiny, ale mám to pod kontrolou. Důležité bude udržet naši pozici."
HIGGINS M. / MARTIN S. (st. č. 34) "Na předchozím testu jsem byl trochu široký, ale jinak je to dnes dobré. Jen jsem dnes trochu zapomněl na Baldacciho."
BALDACCI M. / AGNESE G. (st. č. 45) "Je to moc těžká a nebezpečná zkouška. Uvidíme, jak to půjde dál. Nevybral jsem moc dobře pneumatiky, měkčí by byly lepší volbou."
ARAI T. / SIRCOMBE T. (st. č. 31) "Dělal jsem hodiny a ztratil asi 10 vteřin. Nejsem úplně spokojený s podvozkem."
NUTAHARA F. / BARRITT D. (st. č. 35) "Zdá se, že ztrácíme výkon motoru, ale jinak je vše v pořádku."
KUZAJ L. / BARAN J. (st. č. 41) "Dnes jen problémy. Ráno palivová pumpa, potom dva defekty a teď poškozený závěs."
SOHLBERG K. / PIETILÄINEN R. (st. č. 38) "Dnes je to celkem dobré."
AIGNER A. / WICHA K. (st. č. 47) "Hlídáme si motor, vše je snad v pořádku. Jsem rád, že se vše povedlo opravit." Včera měnili těsnění pod hlavou.
PASTRANA T. / EDSTROM B. (st. č. 52) "Na předchozím testu jsem byl na chvíli trochu mimo trať. Teď tu bylo docela dost skoků, dobré."
VOJTĚCH Š. / ERNST M. (st. č. 49) Ráno měl problémy s palivem, poté mu odešly tlumiče a na RZ 10 trefil předkem auta velký kámen. Raději zvolnil, aby kvůli poškozeným rozvodům provozních kapalin nepoškodil ještě více své auto. (děkujeme Bobu Hermansovi z týmu SYMS za informaci pro náš server)