Duben 2007

Rally Starý Smolivec 2007 (8.4.2007) - video

30. dubna 2007 v 16:01 | správce 2 |  Videa
formát: MPEG-1 [352x288]
velikost: 165 MB
průtok: 1,75 MB/s
délka: 12 minut
autor: Martin Liška
  • přejeme pěkné pokoukání...
-------------------------------------------------------------------------------------------------
formát: AVI [320x240]
velikost: 99,7 MB
průtok: 1 MB/s
délka: 12 minut
autor: Martin Liška

Rally Hořovice 2007

28. dubna 2007 v 21:12 | Webmaster |  Mistrovství ČR
Další volný závod v roce 2007 ve jede v okolí Hořovic, a náš tým bude samozdřejmě na místě a bude se snažit udělat co nejlepší výsledek, tak sem zatím dávámm nějaké info pro diváky
Mapy RZ:
Ubytování - případní zájemci se mohou ubytovat zde
!!!Veškeré informace byly převzaty z oficiálních stránek!!!

Rallye Český Krumlov 2007

28. dubna 2007 v 21:01 | Webmaster |  Mistrovství ČR
Také příští týden se jede další český podnik v rally a to je 3. - 5. května 2007 v Českém Krumlově, tak Vám zde přinášíme alespoň nějaké informace o této rally. Bohužel náš tým na místě nebude, protože se také jede volný podnik v rally v Hořovicích, kde budeme soutěžit.

Rally Argentina 2007

28. dubna 2007 v 20:55 | Webmaster |  Mistrovství světa
Již za týden se jede další závod v seriálu MS, to je tedy 4. - 6. května 2007 v Argentině.

Rally Švihov 2007 (7.4.2007) - video

23. dubna 2007 v 20:33 | správce 2 |  Videa
formát: MPEG-1 [352x288]
velikost: 152 MB
průtok: 1,75 MB/s
délka: 11 minut
autor: Martin Liška
  • přejeme pěkné pokoukání...
---------------------------------------------------------------------------------------------------
formát: AVI [320x240]
velikost: 88,6 MB
průtok: 1 MB/s
délka: 11 minut
autor: Martin Liška

III.Rally Hustopeče 2007 - foto

22. dubna 2007 v 16:10 | správce 2 |  Fotogalerie
1. galerie - Marek Felt (eWRC) - zde .
2. galerie - Stanis (eWRC) - zde .
3. galerie - Petr Sagner (eWRC) - zde .
4. galerie - MaliCek - zde .
5. galerie - VFT - zde .
6. galerie - ftr-media - zde .
7. galerie - Phen - zde .
8. galerie - foto-kacerovsky - zde .
9. galerie - miloš Rybář - zde .
10. galerie - Honza Froňek - zde .
11. galerie - motor-photo - zde .
12. galerie - V.Hubík (racingfoto) - zde .
13. galerie - Z.Pekárek (racingfoto) - zde .
14. galerie - Filip Červenka - zde .
15. galerie - budgie - zde .
16. galerie - Luděk Jánoš - zde .

Galli už letos nepojede v MS !

19. dubna 2007 v 16:31 | správce 2 |  Mistrovství světa
Dnes italský jezdec Gigi Galli spolu s týmem Aimont Racing oficiálně oznámili, že předčasně ukončují plánovaný program startů na závodech MS. Hlavním důvodem je nedostatečné finanční krytí celého projektu. Od chvíle, co se do něj přestala angažovat pneumatikářská společnost Pirelli, jenž podle dohody měla Galliho podporovat jen na několika úvodních podnicích sezóny, se totiž rozpočet skládal dohromady jen s vypětím všech sil.
Toto postavení věcí znamenalo, že pokud by nastala nějaká nenadálá situace, celý program by byl ohrožen. K tomu nyní bohužel nyní došlo a poté, co Galli nejprve odřekl svou účast na blížící se Rally Argentina, přichází zrušení veškerých na letošní rok plánovaných startů. Oblíbený Ital se tak zařadí například vedle Belgičana Duvala, jež v MS také skončil kvůli nedostatku financí.
"Bohužel musíme kvůli nenadálým problémům náš celý projekt zrušit," řekl Pierfrancesco Zanchi, manažer Aimont Racing. "Jeden ze strategických sponzorů, se kterým jsme počítali, na poslední chvíli zaměřil své aktivity jinam. I přesto bych chtěl poděkovat všem zúčastněným stranám, které se snažily o uskutečnění celého projektu, zejména Citroën Sportu, servisní organizaci PH Sport, firmě Pirelli a italské federaci ACI CSAI."
"Je mi velice líto, že celý projekt takto skončil," říká smutný Gigi. "Bohužel však nemáme v současné chvíli jinou možnost. Chtěl bych také poděkovat všem partnerům, kteří se na mém programu měli podílet, a také se omluvit argentinským organizátorům, z jejichž soutěže jsme se museli na poslední chvíli odhlásit. Je to veliká škoda, zrovna na tamější soutěži se mi v minulosti dařilo..."

Atkinson má nového spolujezdce

19. dubna 2007 v 16:24 | správce 2 |  Mistrovství světa
Belgický velezkušený navigátor Stéphane Prevot se dnes definitivně stává spolujezdcem Chrise Atkinsona. Australský jezdec musel akutně hledat nového "mitfáru", poněvadž jeho několikaletý partner Glenn MacNeall nedávno podal u továrního týmu Subaru výpověď a dal přednost účasti v novozélandském mistrovství.
"Spolupráci s Chrisem jsme si vyzkoušeli při testech na Sardinii a dařilo se nám dobře. I proto jsem se rozhodl vrátit se do mistrovství světa," prozradil osmatřicetiletý rodák z Huy, který si odbude premiéru po boku Chrise Atkinsona na Rally Argentina.
Stéphane Prevot je velezkušeným spolujezdcem, jeho profesionální kariéra sahá až do roku 1987. Dlouhá léta jezdil po boku krajana Bruna Thiryho, během let 2003-2005 usedal vedle Francoise Duvala do vozů továrních týmů Ford a Citroën. Vzájemnou spolupráci však předčasně ukončila roztržka a po dramatickém odchodu z francouzského týmu Prevot opustil seriál MS.
Ale jen na chvíli, jelikož pro rok 2006 dostal angažmá u týmu Subaru WRT, kde působil jako spolujezdec asfaltového specialisty Stéphana Sarrazina. Letos se tovární tým japonské automobilky zmenšil a nasazuje již jen dvě posádky s jezdci Petterem Solbergem a Chrisem Atkinsonem.

Rallye Matador Tatry 2007 - foto

14. dubna 2007 v 11:31 | správce 2 |  Fotogalerie
1. fotogalerii z Tater pořídil ladak - zde . (shakedown)
2. fotogalerii najdeme na rallyfun.sk - zde . (tech.přej.,shakedown)
3. galerii nafotil MartinB - zde .
4. galerii najdeme na eRally.cz - zde . (I.etapa)
5. galerie je na rallyfun.sk - zde . (I.etapa)
6. galerie je od MaliCka - zde .
7. galerie je od Filipa Červenky - zde .
8. galerie je od Petra Sagnera - zde .
9. galerie je od Pavla Pustějovského - zde .
10. galerie je od Filipa Červenky - zde . (sobota)
11. galerie je od auto-sport.cz - zde .
12. galerie je od racingfota (L.Kučery) - zde .
13. galerie je od rallyfun.sk - zde . (II.etapa)
14. galerie je od VFT - zde .
15. galerie je od Ireny (emk) - zde .
16. galerie je od Pavla Peška - zde .
17. galerie je od Dina - zde .
18. galerie je od rallyefoto.ic.cz - zde .
19. galerie je od Dina (K.Trojan) - zde .
20. galerie je od racingfoto (I.Nesrovnal) - zde .
21. galerie je od Milana Venzhöfera - zde .
22. galerie je od autoklubu.pl - zde .
23. galerie je od Buczeka Arkadiusze (rallyonline) - zde .
24. galerie je od Babisze Krzysztofa (rallyonline) - zde .
25. galerie je od Grzegorzaka Agnieszka (rallyonline) - zde .
26. galerie je od Radoslava Gujaje - zde .
27. galerie je od rally2.com - zde .

ONBOARD Rally St.Smolivec 2007 - RZ9 (Radošice-St.Smolivec)

11. dubna 2007 v 21:03 | správce 2 |  Onboard
117 MB
MPG /352X240/, 1,75MB/s
posádka: Milan Liška - Petr Slavíček
8:20

Pošumavský pohár rallye 2007 (Švihov,St.Smolivec) - foto

11. dubna 2007 v 15:04 | správce 2 |  Fotogalerie
1. galerie je od Honzy Froňka - zde .
2. galerie je od Luďka Jánoše - zde .
3. galerie je od Balouna - zde .
4. galerie je od Ireny - zde .
5. galerie je od Zdeňka Slámy - zde .
6. galerie je od fotkyzrally.com - zde . (Švihov)
7. galerie je od fotkyzrally.com - zde . (Smolivec)
8. galerie je od Pavla Vanky - zde .
9. galerie je od rallyfans-katovice - zde .

Tajima a 940 koní opět v ráži

11. dubna 2007 v 14:48 | správce 2 |  Ostatní info
Šéf japonské automobilky Suzuki, Nobuhiro "Monster" Tajima, už poosmé zvítězil v novozélandském závodu do vrchu Race To The Sky. Hlavním konkurentem mu byl podobně jako loni Švéd Kenneth Erikkson a největší výzvou čas osmi minut, který si dal Tajima jako
letošní cíl k pokoření.
Loni Japonec projel patnáctikilometrovou trať se 137 zatáčkami v čase 8:01.17. Pro překonání tohoto času mu v týmu Suzuki postavili nový speciál Grand Vitara o výkonu neuvěřitelných 940 koní, avšak osminásobnému vítězi to k překonání svého loňského rekordu nestačilo. Poněkud rozbitější trať se postarala o to, že se i přes bezchybnou jízdu zastavily stopky v cíli Tajimovy jízdy na hodnotě 8:03.94.
Smůla potkala dalšího z favoritů Kennetha Erikksona, jenž letos do novozélandského závodu nastoupil se Subaru Impreza po tragicky zesnulém jezdci Possumu Bournovi. Švéda trápil zejména přehřívající se motor a proto nemohl využívat jeho plný výkon; na projetí celé trati potřeboval o sedmnáct sekund více než Tajima. Na třetím místě dojel místní matador Andrew Hawkeswood s Mitsubishi Lancer, který si svým výkonem vybojoval trofej Possuma Bourneho.
Possum Bourne byl jedním z nejlepších pilotů v novozélandské historii rally, před čtyřmi lety však při srážce s vozem organizátorů během tréninku na závod Race To The Sky tragicky zahynul; od té doby se tento jedinečný závod jezdí jako memoriál. Ihned po letošním závodě se všichni zúčastnění dohodli, že se na tradičním místě nedaleko Queenstownu za rok opět sejdou.
Výsledky Race To The Sky 2007:
1. Nobuhiro Tajima - Suzuki Grand Vitara 8:03.94
2. Kenneth Eriksson - Subaru Impreza WRC +16.98
3. Andrew Hawkeswood - Mitsubishi Lancer Evo VIII +25.59

ONBOARD Rally St.Smolivec 2007 - RZ8 (St.Smolivec-Radošice)

9. dubna 2007 v 21:18 | správce 2 |  Onboard
119 MB
MPG /352X240/, 1,75MB/s
posádka: Milan Liška - Petr Lucák
8:26

ONBOARD Rally Švihov 2007 - RZ4 (Kamýk-Třebýcinka)

9. dubna 2007 v 17:01 | správce 2 |  Onboard
62,9 MB
MPG /352X240/, 1,75MB/s
posádka: Milan Liška - Petr Slavíček
4:27

ONBOARD Rally Švihov 2007 - RZ1 (Třebýcinka-Kamýk)

9. dubna 2007 v 15:14 | správce 2 |  Onboard
66,5 MB
MPG /352X240/, 1,75MB/s
posádka: Milan Liška - Petr Slavíček
4:42
Zde si tento ONBOARD můžete přímo pustit.

Jarní domácí dvojzávod se vyvedl

9. dubna 2007 v 15:09 | správce 2 |  LSM Rallyteam
Víkendový volný dvojzávod ve Švihově a ve Starém Smolivci hodnotíme jako velmi vydařený. Posádek bylo více než dost, trať výborná (a hlavně blízko) a počasí bezchybné.
Atmosféra závodů byla jednoduše řečeno neopakovatelná a uvolněná. Na RZ bylo blízko, pořadatelé si nehráli na "tvrďáky" jako většina pořadatelů na velkých závodech.
Naše posádka svedla v obou dnech největší souboj s Václavem Hostašem a "Vášou" Kopáčkem. V sobotním závodě okolo Švihova jsme vyhráli naší třídu před Vencou Hostašem o nepatrný časový náskok, Kopáčka o prvenství vyřadila technika.
V neděli na Rally Starý Smolivec už si vítězství na domácí půdě pohlídal V. Kopáček, my jsme byli druzí a Venca Hostaš třetí.
Největší sport podle nás předváděli borci s Trabanty, krásný modrý Škoda Favorit, žlutá Lancia a Kopáček s "Warťasem".
Rally se pořadatelům vyvedla a už nyní se těšíme na "repete" na podzim.

Valašská rally 2007 - foto

9. dubna 2007 v 10:55 | správce 2 |  Fotogalerie
1. galerie je na jnfoto - zde .
2. galerie je od martnanb - zde . (pátek)
3. galerie je od ladaka - zde .
4. galerie je od MaliCka - zde .
5. galerie je na don.vn.cz - zde .
6. galerie je od kitcarsewb - zde .
7. galerie je na rallyfotos.blog - zde .
8. galerie je od ftr-media - zde .
9. galerie je od Phena - zde .
10. galerie je na racingfoto.info - zde .
11. galerie je na foto-kasparek - zde .
12. galerie je od Petra Sagnera - zde .
13. galerie je od Marka Felta - zde .
14. galerie je od Pavla Pravdy - zde .
15. galerie je od Budgie - zde .
16. galerie je od VFT - zde .
17. galerie je od Miloše Rybáře - zde .
18. galerie je od Pavla Peška - zde .
19. galerie je od Milana Venzhöfera - zde .
20. galerie je od Monttyho - zde .
21. galerie je od rallyefoto.ic - zde .
22. galerie je od JaraKa - zde .
23. galerie je od Malicka - zde .
24. galegre je od Vyby - zde .
25. galerie je od rally2.com - zde .
26. gelerie je od rely.cz - zde .
27. gelerie je od src.czechrallyeweb - zde .
28. gelerie je od auto-sport.cz - zde .
29. galerie je od racingfoto - zde .

Fordy WRC´06 penalizovány v cíli Rally Portugalsko

2. dubna 2007 v 18:49 | správce 2 |  Mistrovství světa
V cíli portugalské rally se děly věci... Všechny posádky startující s Fordem Focus WRC´06 obdrželi velkou penalizaci - +300 vteřin k absolutnímu času
Penalizaci do celkové klasifikace Vodafone Rally Portugalsko tak obdrželi Marcus Grönholm, Mikko Hirvonen, Jari-Matti Latvala, Henning Solberg, Matthew Wilson a Gareth MacHale.
Všchno způsobila boční okna u závodních Fordů Focus WRC, které neodpovídají homologaci. Podle předpisů totiž může být tloušťka každého z bočních oken na voze specifikace WRC nejméně 3,5 milimetru, zatímco u všech Focusů WRC06 se naměřily pouze 3 milimetry.
Za tento prohřešek udělili sportovní komisaři zmíněné penalizacie i 'důtku' soutěžícím, kteří startovali se zmiňovanou specifikací vozu.
Zasednání sportovních komisařů se zúčastnili všichni dotčení jezdci kromě Garetha MacHala. Přítomni byli rovněž za tým Ford manažer John Millington, technický šéf M-Sportu Christian Loriaux a šéf Ford Teamu RS Jost Capito. Zástupci Fordu v souvislosti se zjištěnou skutečností uvedli, že neodpovídající díly, které se vyrábějí z polykarbonátu, jsou dílem renomované společnosti, která tato okna produkuje bez jakýchkoliv dosavadních problémů již řadu let. Rozhodnutí technických a sportovních komisařů akceptovali a zároveň přiznali, že udělali chybu, když tloušťku oken před instalací do vozů nezkontrolovali.
Dle zástupců postižené značky tento prohřešek nemohl posádkám s Focusy WRC06 přinést žádné výhody v podobě lepších časů, na čemž se shodli i zástupci sportovních komisařů. Obdržená pětiminutová penalizace je podle zástupců FIA udělena jen za samotné porušení předpisů, jež bylo zcela jasně prokázáno.
Takže nakonec Marcus Grönholm musel přenechat druhou příčku v Rally Portugalsko Petteru Solbergovi a Mikko Hirvonen z třetího místa spadl na páté místo - na jeho post se posunul Dani Sordó.
V celkovém bodování MS jezdců tak poskočil na vedoucí pozici Sebastien Loeb, který nyní má 38 bodů, na druhé místo spadl Marcus Grönholm - nyní disponuje 37 body. Třetí je Hirvonen s 30 body.
Celkové pořádí v cíli:
1. Loeb Sebastien
2. Solberg Petter
3. Sordo Daniel
4. Grönholm Marcus
5. Hirvonen Mikko
6. Carlsson Daniel
7. Galli Gigi
8. Latvala Jari-Matti

CRT po Rally Portugalsko 2007

2. dubna 2007 v 18:38 | správce 2 |  Mistrovství světa
Posádka CRT Jan Kopecký-Filip Schovánek zakončila svůj první start v Portugalské rally na celkovém 22. místě. Po smolném vstupu do soutěže, kdy musela posádka Czech Rally Teamu Kopecký pro technickou závadu odstoupit z páteční etapy, se Jan Kopecký soustředil na dosažení kvalitních časů v jednotlivých rychlostních zkouškách. Během jedenácti rychlostních testů sobotní a nedělní etapy dosáhl šesti časů v první desítce a v závěrečné osmnácté rychlostní zkoušce zakončil Portugalskou rally sedmým časem.
Ačkoliv jsme v Portugalské rally nedosáhli očekávaného výsledku v konečném hodnocení soutěže vzhledem k pátečním technickým problémům, které způsobila výrobní vada levého zadního brzdiče, odjíždíme z Portugalska spokojeni. V sobotních a nedělních rychlostních zkouškách podala naše posádka Jan Kopecký-Filip Schovánek velmi dobrý výkon, srovnatelný s posádkami, které by měly být v této fázi vývoje naší posádky pro Jana s Filipem měřítkem."
"Při hodnocení je pochopitelně brát třeba v úvahu jakou permanentně vyvíjenou techniku mají k dispozici naši soupeři a jaký technický náskok vůči naší posádce mají. V hodnocení má své výrazné místo i profil trati a další parametry soutěže, které se snažím důkladně analyzovat a vyhodnocovat. Ačkoliv jsou tyto parametry pochopitelně pro všechny vozy stejné, jednotlivé automobily na ně reagují různě."
"Celý Czech Rally Team Kopecký pracoval při přípravě i testu před Portugalskou rally na výbornou, ale bohužel se potvrdil slogan, že technice nelze poručit. O tom nás přesvědčila technická závada v pátek, kdy vadný materiál brzdiče donutil Jana odstoupit z páteční etapy. Zadní brzdový okruh včetně ruční brzdy byl kvůli vyteklé brzdové kapalině absolutně nefunkční a přehřívající se přední brzdy rovněž velmi rychle ztratily účinek," řekl v cíli Portugalské rally vedoucí týmu Josef Kopecký.
"Pochopitelně mě mrzelo, že pro nás Portugalská rally v podstatě skončila dříve než opravdu začala. Neměli jsme šanci na dobré celkové umístění, ale soutěž jsme nevzdali. Snažili jsme se o kvalitní časy v jednotlivých rychlostních zkouškách a to se nám dařilo."
"Velmi mě potěšil zájem příznivců našeho týmu a především značky Škoda, kterých bylo v Portugalsku opravdu hodně. Příjemné bylo i setkání se zástupci společnosti Škoda Auto a.s. a ostatních našich partnerů, kteří nás přijeli do servisní zóny a na rychlostní zkoušky podpořit. Děkuji všem nejenom za přízeň v místě soutěže, ale především za obrovskou podporu v celé sezóně, bez které bychom se vybraných závodu zařazených do seriálu Mistrovství světa v rally zúčastnit nemohli," dodal pilot Jan Kopecký.
"Portugalská rally je typická obrovským zájmem nadšených fanoušků. My jsme se ve dvou zbývajících etapách pro nás smolně se vyvíjející soutěže soustředili na sbírání zkušeností s pro nás neznámou soutěží i krajinou. Poznatky získané v Portugalsku se budeme snažit využít na dalších šotolinových soutěžích," doplnil spoluejzdec Filip Schovánek.

Portugalská rally 2007 živě III.etapa - RZ 16-18

1. dubna 2007 v 17:03 | správce 2 |  Aktuálně
Ani poslední tři testy nakonec nic nezměnili na celkovém pořadí TOP8 - až na Henninga Solberga, kterého z posledního bodovaného, osmého místa, odsunula nefunkční spojka a osmá pozice tak připadla Gigi Gallimu.
Z vítězství na staronové soutěži v Portugalsku se tedy raduje Sebastien Loeb, který ke konci již jen kontroloval vedení. O více jak půl minuty zpět je Marcus Grönholm, týmový kolega Mikko Hirvonen třetí, čtvrtý Petter Solberg, pátý Dani Sordó, šestý J.-M. Latvala, sedmý Dani Carlsson a osmý tedy Galli.
Jan Kopecký dojel Rally Portugalsko na 22. místě a to je se sedmdesáti vteřinovou penalizací a velkými problémy v pátek dobrý výsledek.
INFO z cíle:
LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Je to skvělé. Je důležité, že jsme na šotolině konkurenceschopní."
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 4) "Z mého pohledu to byla skvělá soutěž. Možná jsem čekal trošku lepší výsledek, ale i tak jsem si to opravdu užil."
SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 7) Jeho auto evidentně nefunguje.
SORDO D. / MARTI M. (st. č. 2) "Jsem spokojený, auto fungovalo po celou soutěž bezvadně."
MIKKELSEN A. / FLOENE O. (st. č. 27) "Jsem sám se sebou spokojený, jak se mi povedlo absolvovat tuto soutěž. Byla to skvělá rally."
GALLI G. / BERNACCHINI G. (st. č. 25) Na střeše jeho vozu vlaje portugalská vlajka.
WILSON M. / ORR M. (st. č. 16) Trefil betonové zábrany v první zatáčce. "Uklouzlo to víc, než jsem čekal."
CARLSSON D. / GIRAUDET D. (st. č. 6) "Jsem moc spokojený s výsledkem, hlavně kvůli tomu, že to byla moje první soutěž na šotolině s tímhle autem."
KOPECKÝ J. / SCHOVÁNEK F. (st. č. 18) "Pátek se nám moc nepovedl. Ale sobotu jsme zajížděli slušné časy. Dnes jsme se soustředili na dojetí do cíle."
LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 9) Zhasnul mu motor v jedné z prvních zatáček. "S šestým místem jsem spokojený."